Ragyogok, mint a szurok


Újabb díj landolt az ölemben az édességes Rossiótól, amit végtelen lelkesedéssel kitöltögettem, illetve itt volt már az ideje egy jó kis szövegelős posztnak, ha már az előzőt olyan igényesen töröltem a jófenébe. 
No lám. 



Örömködést megelőző ragozzukasemmit

Ugyebár, nem tagadhatom le sehogy sem, hogy egy kicsit lassan jönnek a frissek - ez nem a lelkesedésem hiányát vagy épp az ihlet nemlétét jelzi, csak az időm korlátozottságát. A frissek jőni fognak, még jőniük kell, (mint a nagyszerű halálnak), szóval nem tűntem el, és nem is fogok. 

A közvélemény-kutatás során a Thorkit szavaztátok meg, így a Lygavarir mellett - ami hosszas vázlatszerkesztés után HÉT fejezetesre dagadt - erre lehet számítani, illetve egy HalwkSilver-akart-lenni-végül-apakomplexusos-dráma-lesz Clint és Wanda központú történetre. 
Megjegyzendő, hogy Diana által elértük a félezer kommentet - mostanra már félezer és három - szóval én nem egészen vagyok magamnál. Olyan áldottul csodálatosak vagytok, miattatok lélegzem még. 

Rossio puszedliillatú kérdései 

1. Mit tervezel holnapra?

Módszeresen elrothadok az iskolában, bár közben végig egy kissé nyugtalanító Joker-mosollyal fogok a semmibe meredni, aztán hazagaloppozom, hogy még módszeresebben hülyére tanuljam magam, folytatom a pályamunkám, edzés, és végül...
"tél van és csend és hó és halál".

2. Szerinted hogy telik a halottság? (Itt arra vagyok kíváncsi, hogy hiszel-e valami folytatásban vagy sem.)

Én abszolút hiszek, szerintem nem az történik, hogy meghalunk és aztán puff, vége a dalnak. Én személy szerint elkötelezetten hiszek a reinkarnációban, szóval tényleges halottság nem is igazán létezik az én elképzeléseim szerint, vagy maximum van egy "váró", ahol kivárjuk, hogy egy újabb életbe léphessünk. 

3. Ha a világ egy könyvtár lenne, milyen könyv lennél?

Vicces erre úgy felelni, hogy hitvallásom szerint én az általam írt könyvek vagyok, más-más oldalról megközelítve.
De, ha alaposan végiggondolom, szerintem egy álmatag, olykor groteszk, helyenként szürreális dráma lennék, ízes emberi tragédiákkal, válságokkal, egy nagy adag megváltással, amiből nem jut mindenkinek. 

4. Valójában mi az élet vize? Mert tudjuk, hogy a whisky (uisce beatha), a pálinka (aqua vitae), és a görög mitológiában megjelenő, egyszerűen nektárnak nevezett nedű mind ugyanezt jelentik -> az élet vizét. (Tehát ha mondjuk az alkoholos italokkal próbálunk gondolkodni, és az alkoholszázalékkal számolunk, akkor a whisky átlag 40, a pálinka átlag 38, ha ugye bolti, az ún. nektár x, és feltesszük, hogy az isteneknek volt állóképessége, akkor a 40+38=x azt jelenti, hogy... a nektár abszint. Amit egyébként a franciák zöld tündér-nek is neveznek.)

Az Anna-víz a szegedi Szent Anna kútból. 
Az iskolatej. 
A rostos baracklé. 
Hideg kakaó. 
Mmmm.

5. Van igazság a földön?

Van bizony. A lélekvándorlás mellett hiszem, hogy az élet kiegyenlíti a számlákat. Mindig. Nem mindig olyan módon, mint ahogy azt várjuk/elképzeljük. 

6. Ez egy jó kis mainstream kérdés, de ez amúgy nagyon sok mindent elmond az emberről: Mit teszel, ha látod, hogy egy védett állat egy védett növényt eszik?

Szépen, kedvesen, ha kell védőöltözékben megközelítem az állatkát, és odébb terelgetem, hogy valaki más nagyon finom, de kevéssé veszélyeztetett dolgot ehessen. 

7. Dean, vagy Castiel? Válassz, majd választásodat indokold!

Öööö, a szél még nem sodort elég közel ehhez a fandomhoz, de ha választanom kéne, Castielt mondanám. Tetszik a neve nagyon. És szép a szeme. 

8. Csípős paprika, vagy citrom?

Citrom - megeszem nyersen ahogy van lazán, a héját meg kiszárítom és ideig-óráig pohárnak használom. Ne mondjatok semmit. 

9. Éreztél már kéket?

Hát de még hányszor.
Most is.

10. Mire vagy magadban/magadon a legbüszkébb? (Ez nem az a hely, ahol szerénykedni érdemes. Nekem kurva jó a hajam, például.)

Hajaj, hát lássuk csak... Marha erős vádlim van. Olyan te mint az acél, barátnőm néha muriból böködi. Éles látásom és hallásom van (utóbbi két dolog miatt kínos: egy, mert egyszer a frászt hoztam a védőnénire, kettő, mert a zaj végzetes hatással van rám). 
Hogy magamban, nos... nem vagyok teljesen hülye. És a nagyszerű asszociációs képességeimnek hála, magas szinte emeltem a gyökér humort.

11. Miért isznak a fiatalok alkoholt?

Kicsit olyan az mint egy beavatási szertartás. Iszom anya engedélye nélkül, és váááá, függetlenedtem. Én irányítom az életem, a döntéseim az enyémek. Aztán mégis anya visz haza az árokpartról. De mégis, váá.
Mivel én alkoholt max az ízéért iszom az idült amcsi-kapcsi szindrómám miatt, nem sokat tudok mondani erről. :D

12. Hogy gondolsz most a szerelemre? Így, így, vagy esetleg így, de talán ilyen módon?

TOM HIDDLESTON

Amúgy sehogy. Nem sokat foglalkozom ezzel a kérdéssel, erősen a nemérdekel kategóriát képviseli nálam. A történeteimben szokott ugyan lenni szerelmi szál, de mindig elég beteges, vézna, másodhegedűs a többi nagy létfilozófia mellett. A barátság számomra milliószor fontosabb és tisztább kötelék. 
Soha nem voltam még szerelmes és nem is akarok az lenni. 
Viszont akadnak barátaim akik csudi párkapcsolatban/házasságban élnek és az ő örömüket látni szavakba öntethetetlen. ♥

13. Bónusz kérdés: Összességében mi a véleményed a blogról? :)

A design megengedhetetlenül szépséges, simogatja a lelkemet, a címét dettó imádom. A címeidet és bejegyzésekhez mellékelt képeket is nagyon tetszikeli a lelkecském. A Mások halála című versed pedig az egyik oka annak, hogy sokszor üvöltve dicsekszem azzal, hogy én igen, ÉN IGEN, ismerek féktelenül tehetséges fiatal költőket. 


Az én hűjdehajj kérdéseim, szabadon és hajlobogósan: 


1. Hiszel a sorsszerűségben? (Például, hogy az emberekkel, akikkel találkozol, van valami elrendezetlen ügyed, tartozásod, vagy épp ők tartoznak neked.)
2. Mi a legkellemesebb illat számodra?
3. És a legrosszabb? 
4. Szokták mondani, hogy minden emberben két személyiség él: a Jó és a Rossz oldal. Képzeld el a rossz oldalad; hogy néz ki? Mi jár a fejében?
5. Egy fura kérdés, de: ha szobor lennél, hogy néznél ki: állatot formáznál, vagy egy klasszikus reneszánsz mestermű lennél? Hol állítanának ki? 
6. Ha kipróbálhatnál valamilyen extrém sportot, melyikbe vágnál bele? Belevágnál egyáltalán?
7. Egy reggel arra ébredsz, hogy egy másik Te vette át a helyed. Ugyanolyan, mint te, de mégsem te vagy, téged pedig nem lát senki. Mit teszel? (Azon túl, hogy felébredsz :D)
8. Éltek szörnyek a szobádban gyermekkorodban? Ha igen, milyenek?
9. Mi a véleményed a netes barátságról? Amikor csak üzenetben érintkeztek, de személyesen még sohasem? Lehet ez olyan mély, mint a személyes kapcsolat? (Régóta érdekel ez a kérdés, mert személyes tapasztalataim szerint, lehet). 

Azért van kilenc kérdés, mert az a kedvenc számom. Négyzetszám. Gyönyörű. Tripla hármas. 

Akiknek megy: 
- Morgen
- Diana
- Heather
- Shadow Wanderer
- Tatsu
- Caty
- Eva Reyklani
- Sue
- vulp. 

De bárki, aki kedvet érez hozzá, töltse ki bátran, mert mindenkire nagyon kíváncsi vagyok. 

2 megjegyzés:

  1. bepofátlankodok, és még el is lógom némelyik kérdést. (am hogy eszed meg a citromot? mármint. úristen. tisztellek.)
    1. Hiszel a sorsszerűségben? (Például, hogy az emberekkel, akikkel találkozol, van valami elrendezetlen ügyed, tartozásod, vagy épp ők tartoznak neked.)
    röviden: nem. hosszabban: el tudok képzelni egy végtelenül összegubancolódott fonalhálót a sorsainkból, amik a legkülönfélébb módokon hatnak egymásra, akár még azt is el tudom képzelni, hogy van, aki/ami beleavatkozhat, ha kedve tartja. (némely dolgok tényleg annyira furán hatnak véletlenként, hogy elgondolkozik az ember.) de ez a "leültek és megírtak mindent" nekem túl borzasztó lenne, hogy hinni tudjak benne, ugyanúgy, mint a "karma". (huh, lehet, hogy nem a kérdésre válaszoltam, kicsit fáradt vagyok.)

    2. Mi a legkellemesebb illat számodra?
    fixáló és hajlakk keveréke, szóval nagyjából az iskolám. tea. tiszta ágynemű. istállószag (nem egyfolytában, no.) füstölő (mindenki nyavalyog otthon, hogy még zárt ajtón keresztül is büdös.) mézeskalács. antikvár könyv. régi kőépület, eső, "hideg".

    3. És a legrosszabb? 
    tavaly mindenki díszítette az iskolát az ötödéveseknek, ballagásra. mindenki orgonát hozott. ötpercenként rohantam az ablakhoz/udvarra, annyira rohadt tömény volt a szaguk már. meg az autóban az az illatosító néha, amitől folyton elkezd fájni a fejem.

    4. Szokták mondani, hogy minden emberben két személyiség él: a Jó és a Rossz oldal. Képzeld el a rossz oldalad; hogy néz ki? Mi jár a fejében?
    ...most próbáltam elképzelni, mi lenne, ha szétválogatnánk a személyiségem jóra és rosszra, és nem ment. bocsi ;_; ezt skippelem

    5. Egy fura kérdés, de: ha szobor lennél, hogy néznél ki: állatot formáznál, vagy egy klasszikus reneszánsz mestermű lennél? Hol állítanának ki? 
    egyiptomi fáraó/né ábrázolás, egy viszonylag késői, amilyen például nofertitié és ehnatoné, ha ismered ezeket. ezek már nem "egyenszobrok", szóval sokkal kevésbé idealizáltak és sokkal karakteresebbek, mint társaik. és amilyen szerencsések az ilyen szobrok, valószínűleg londonban állítanának ki. jaj.

    6. Ha kipróbálhatnál valamilyen extrém sportot, melyikbe vágnál bele? Belevágnál egyáltalán?
    ...talán agresszív görkorcsolya? görkorizni legalább tudok valamennyire. (azért /annyira/ nem vonzanak az extrém sportok.)

    7. Egy reggel arra ébredsz, hogy egy másik Te vette át a helyed. Ugyanolyan, mint te, de mégsem te vagy, téged pedig nem lát senki. Mit teszel? (Azon túl, hogy felébredsz :D)
    ...attól még megérinthetek dolgokat...? mer' ha igen, felmegyek tumblra, és keresek egy megbízhatónak tűnő boszorkányt, és üzenek neki hogy adjon már valami tanácsot no. ha nem érinthetek meg semmit, akkor meg sem tudom ölni a hasonmást, ergo sikítok és megpróbálom puszta kézzel megfojtani és ugrálok az emberek előtt hogy vegyenek észre.

    8. Éltek szörnyek a szobádban gyermekkorodban? Ha igen, milyenek?
    huh, nem. amennyire emlékszem. mondjuk, ha megijedek néha, most is beszélgetek az üres házzal, hogy "hagyd/hagyjátok már az ajtót pls"

    9. Mi a véleményed a netes barátságról? Amikor csak üzenetben érintkeztek, de személyesen még sohasem? Lehet ez olyan mély, mint a személyes kapcsolat? (Régóta érdekel ez a kérdés, mert személyes tapasztalataim szerint, lehet). 
    *semmi tapasztalat, mindenhol béna a barátkozásban, egy rakás "színjátszóson" kívül nincs is barátja*
    öh, hát így elméletben szerintem igen. mármint hogy lehet olyan mély; jobb is, mert kevesebb az akár tudattalan előítélet: ruha, beszéd, alkat, szókincs, nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de nagyon örülök neked OuO Mindenekelőtt köszönöm, hogy kitöltötted a díjat :3
      Citrom, citrom, citrom. Imádom, szeretem. Eleinte én is ódzkodtam tőle, és az első harapások elég húzósak, de utána történik valami csoda.
      A leütlek és megírták dolog tényleg elég ijesztő.. és nem, nem akarnám, hogy igaz legyen.
      Én is imádom ezeket az illatokat. Néha csak az illatáért is bezselézem a hajam.
      A személyiségjegyek szortírozása tényleg elég riasztó lehet - bevallom e kérdést egy épp íródó novellám ihlette, vagyis inkább tervezés alatt álló, amelyben ez az egyik fő téma.
      Igen, elég jó vagyok művtöriből, szóval világos, mire gondolsz - és whoa. Azok olyan szépek.
      Utólag belegondolva ez a Másik Te kérdés tényleg elég para. Hát szoktam thrillereket is írni..
      Még egy köszönöm a válaszaidat, imádom őket :3

      Törlés