Facebook oldal



Örömmel jelentem, hogy jó pár év után eltökéltem magam egy Facebook oldal létrehozására.
A kiváltó ok regénykém, az Astrid megszületése, ami immáron nyomtatott formában is világra jött, és gyártási áron, limitált példányszámban elérhető. (Érdeklődni e-mailben (rozsaadrienn4@gmail.com), vagy a Facebook oldalamon tudtok). :)
Tehát, itt, most nem beágyazott linkként: https://www.facebook.com/gwenpageRA/
Az oldalon folyamatos híreket olvashattok a készülő projektjeimről (mind sajátoktól, mind ficekről), netalán szavazásokban, eszmecserékben vehettek részt a történetekkel kapcsolatos témákban, érdekességeket (valakinek talán azok :D) bogarászhattok a műhelymunkáról. Csatlakozásotokkal írói karrierem szerény felfelé görbítésében segítetek engem (kiadó, marketing, tudjátok), már ha nem gondoljátok úgy, hogy közbiztonság elleni vétség engem elszabadítani. 
Csatlakozzatok, sok szeretettel várom minden bátor hajósomat ♥

És ő itt az én "kis" (577 oldalacska) gyermekem.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Tetszik a borító, szép és letisztult. És maga a történet alapja is természetesen. ;) Csak így tovább, és sok sikert továbbra is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, és örülök, hogy tetszik a külcsín! Sok munka volt vele, pontosabban azzal, mi legyen rajta. A hangulatot tükrözőt akartam, ez azt hiszem teljesült is. Két szimbólumvonal hangsúlyos a könyvben, a pillangó és madárszimbolika. Nyert a madár, azt hiszem elég kifejező. :)
      Még egyszer köszönöm, igyekszem összeszedni a bátorságom, elhivatottságom a továbbiakhoz :D

      Törlés