Kilengés, avagy az első díjam és néhány jelentéktelen információ


Gondoltam kell egy ilyen is, bár fogalmam sincs, hogy hogy és miként megy ez, csak csinálom. Az oké hogy ez senkit sem érdekel hogy bátran megkísértem ezzel a kérdőívvel a sorsot, az már kevésbé, hogy ez senkit sem fog érdekelni. 
Éljen az önismétlés. 
A díjat Reyklanitól kaptam, a többi feliratkozott olvasója mellett.




11 dolog rólam


1. Történelem-irodalom/nyelvtan szakos, másodikos gimnazista vagyok. A suli elit. Én nem.
2. Imádom a Sin City című filmet.
3. Öt évig zongoráztam, förtelmesen tehetségtelen vagyok benne.
4. Életem során eddig háromszor néztek férfinak.
5.  Van egy magról ültetett narancsfám, Martin. 
6. Mániákusan rettegek a méhektől és a darazsaktól.
7. Órákig képes vagyok az idegen szavak szótárát és a szinonimaszótárt böngészni.
8. Gyakran én vagyok az osztálybohóc. 
9. Imádom a fagyit. Nem szeretem különösebben az édességeket, de a fagyi a mindenem. 
10. Egy kicsit piromániás vagyok. 
11. Rajongok a vikingekért és a Tudor Angliáért.  



Reyklani kérdései


1)Gyakran írsz véleményt?

Szinte mindig. Ha különösen tetszett az adott írás, ha akarnám se tudnám visszafogni a kényszert, hogy kifejezzem, emellett tudom, hogy a szerzőnek kincs minden egyes komment. Persze a véleményeim általában használhatatlanok, de mindig igyekszem.

2) Melyik a kedvenc virágod? Miért? 

A fehér rózsát mondanám, de arra csak annyit tudnék mondani, hogy azért, mert gyönyörű, így inkább a gyermekláncfüvet mondom, mert az az a virág, ami teljesen révületbe tud ejteni, ha csak meglátom. Amellett, hogy szolidan szép, mindig felvidít a látványa, a tavasz hírnöke, sárgába borít mindent és lehet vele kézműveskedni. 


3) Milyenek az álmaid?

Éberálmodó vagyok, ami azt jelenti, hogy mindig tudatosan álmodom, tisztában vagyok azzal, hogy ez egy álom, és így irányítani tudom az álmaimat. Persze van, amikor totál elvesztem a kontrollt, de mindig kalandosakat és látványosakat szoktam álmodni. 

4) Van plüssállatod?


Nincsen. Narancsfám van.

5) Melyik a legkedvesebb fic-témád? (romkom, AU, angst stb...)

Meglepetés: az angst! Minden mennyiségben jöhet, én attól érzem jól magam, az angstban tudok kiteljesedni. 

6)Szeretsz könyvajánlókat olvasni? 

Imádok. 

7) Mi az a téma, amin azonnal fel tudod húzni magad? 

A melegek kérdése. Nekem senki se mondja azt, hogy a melegség bűn, és hogy hiba. Egyik sem. A melegség egy dolog, ami kialakul és nem lehet tenni ellene, és a világon semmi baj sincs vele. Tehát, a meleggyűlölőkkel Gwen nem ápol kiegyensúlyozott viszont.

Meg nem szeretem ha aggodalmaskodnak miattam. Egyszerűen zavar, ha gondoskodni akarnak rólam. 

8) Milyen étel lennél?

Hm... valami jéghideg, de egyben sűrű és édes, mégis csípős. Hideg, mert a modorom nem mindig közvetlen, sűrű, mert a szellősség jellemző rám a legkevésbé, édes, mert tudok rendkívül bájos lenni ha megerőltetem magam de nem szoktam megerőltetni magam, és csípős, mert a szarkazmusom olykor fullánkként szuperál. 


Tehát chilis csokifagyi.




Poén, hogy van egy chilis csokifagyi márka, aminek Valhalla a neve.

Hát ez nem lehet véletlen. 


9) Mi a csillagjegyed? 

Pont a szűz és a mérleg határán születtem, szóval semleges vagyok. De anyukám asztrológus, és a bolygók állása szerint domináns skorpió vagyok. Ami jogos lenne. Mint mondtam, fullánk! 

10) Hogy vagy ma? 


Pompásan, hiszen végre péntek van, és üdvös módon el lettem halmozva kommentekkel a Holdnindsendringet illetően, itt, face-es csoportokban, privát utakon, szóval tiszta H-A-P-P-Y vagyok, és készülök írni tovább, hogy senkinek se legyen nyugta. 


Ami a jelentéktelen infókat illeti: barátkozom a 8tracksszel, bár ő egyelőre még annyira nem kíváncsi rám, de van remény. Emellett készülök összedobni egy kis kollázst a Légió tagjairól, a szerepekre kiválasztott színészek legnagyobb bánatára. 


Az én kérdéseim:


1, Milyen filmben szerepelnél a legszívesebben?

2, Mi a legnagyobb félelmed?

3, Mi az álomszakmád?

4, Melyik a kedvenc történelmi korszakod? Miért? 

5, Életben maradnál az Éhezők viadalán? (Ha nem ismered lépd át.)

6, Milyen íróeszközzel írsz a legszívesebben? 

7, Mi az, amivel igazán le lehet nyűgözni téged? 

8, Melyik a kedvenc napszakod? Miért? 

9, Mi a bal kezedhez legközelebb eső tárgy? 

10, Megkóstolnád a chilis csokifagyit? 


Mindenkinek mehet aki kedvet érez hozzá. 


Gwen ma is elemében van a kérdésfeltételben. Érezzünk együtt vele.




4 megjegyzés:

  1. 1, Milyen filmben szerepelnél a legszívesebben?
    Bármiben amiben Tom Hiddleston! :D Komolyan? Valamiben ami nem túl komoly és drámai, mert sajnos képtelen vagyok úgy viselkedni, ahogy egy ilyen filmben elvárnák, ha közben egy csomó ember néz. Szóval valamiben ami mellőzi a túl sok szentimentalizmust. :D

    2, Mi a legnagyobb félelmed?
    Két dologtól fog el heves irtózhatnék. A fogorvostól és a fülbemászóktól. Lehet a legnagyobb egy fülbemászó fogorvos lenne. XD

    3, Mi az álomszakmád?
    Valami, ami közben filmekkel lehet foglalkozni. *.* Bár egy rajzos terület is nagyon vonzó lenne számomra. (Bár akkor megint jön a film, mert ott erre is lenne lehetőség. :D )

    4, Melyik a kedvenc történelmi korszakod? Miért?
    Az ókor, azon belül is lehetőleg Görögország, vagy a viktoriánus Anglia. Az előbbi, mert imádom a mitológiát az utóbbinál viszont nincs konkrét válaszom. az a kor összességében vonzó számomra. :)

    5, Életben maradnál az Éhezők viadalán? (Ha nem ismered lépd át.)
    Szerintem nem. Hacsak nem jönne be a kivárásos technika. Bár szerintem így is a gyorsan elhalálozók között lennék. (De ki tudja? Az ember hihetetlen dolgokra képes, ha az élete a tét...)

    6, Milyen íróeszközzel írsz a legszívesebben?
    Toll! Ha tintába is lehet mártogatni, még jobb. :D

    7, Mi az, amivel igazán le lehet nyűgözni téged?
    Hmm. Ez egy nagyon komplex és összetett kérdés. Had gondolkozzam... (Tíz év múlva) Egy gyönyörű rajzzal. De egy szuper filmmel, egy fantasztikus zenével, vagy egy nagyszerű társasággal is. :) Azt hiszem bármivel lenyűgözhető bárki, amit egy kicsit is tud csodálni, elismerni és értékelni. :)

    8, Melyik a kedvenc napszakod? Miért?
    A délután. Mert akkor már nem kell dolgozni. T-T

    9, Mi a bal kezedhez legközelebb eső tárgy?
    Egy csomó színes ceruza. :) Bár egy csomó minden más is van ott, enyhén szólva kaotikus állapotok közepette. XD

    10, Megkóstolnád a chilis csokifagyit?
    Attól függ, hogy mennyire chilis. Ha nagyon, akkor nem, mert nem szeretem a csípős dolgokat. Ha nem annyira... Akkor miért is ne? :)

    És Sue voltam
    (illetve vagyok is és remélem még egy ideig leszek is. :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló Sue! :D De jó, hogy itt is hagytál hozzászólást ^^ A Tom Hiddleston-résszel egymillió százalékban együttérzek :D Fülbemászó fogorvos xD Tényleg iszonyú kombináció. A görög mitológia nekem is a gyengém, rögtön a skandináv után jön. Szerintem te simán végigvinnéd, szívós vagy, kemény csaj ^^
      A művészet egyenlő a kaotikus állapotokkal. Jó az úgy :D
      Maradj nagyon sokáig Sue, te drága♥ Nagyon kíváncsi vagyok mit fogsz szólni a Holdningsendring folytatásához, ilyet még sosem írtam :D Semmi angst, sehol.. ilyet.

      Törlés
  2. Na most én mondom azt, hogy hasonlítunk :) Többek között az éberálmodás. Olyan jó volt olvasni, végre még valaki! Már aki el is mondja, ugye, hogy elkerüljük a félreértéseket.
    És chilis csokifagyi! Mindjárt elnyalogatlak ;)

    VálaszTörlés
  3. Még egy éberálmodó! Jej! Sok mindenre jók ezek a díjak.
    Csak bátran, most éppen nagyon finom hangulatban vagyok :D ^^

    VálaszTörlés