Elvan a gyerek, ha játszik




Díjak, díjak, és én megint csak jól elámokfutok majd a személyiségem útvesztőiben, amihez jó szórakozást mindenkinek, aki győzi türelemmel, meg értitek, na. 

Köszönöm drága S.B.Hawk, Szocsi (te csokismandula, te!) és Morgen, akinek meg túl jók voltak a kérdései ahhoz, hogy ne búrjam be őket.



Szabályok (amik változatlanok)

mondj 11 tényt magadról
válaszold meg a kérdéseket
tégy fel 11 kérdést
küldd tovább 



{ 11 hajmerengetően izgalmas dolog Gwenről }


~ A hallásom érzékenyebb a kelleténél. Jóval.

~ Gyerekkoromban nagyon féltem attól, hogy ha éjszaka átmegyek a nagyszüleim nappaliján, megtámad egy velociraptor.

~ Gyerekkorom nagy részét a nagyszüleimnél töltöttem, szinte ők neveltek fel. 

~ Az évfolyamban gyakorlatilag csak nekem és egy kedves vidéki lánynak nincs okostelefonunk. 

a képet Hikari askján leltem

~ Nekem lehetett volna, de mereven elzárkóztam a dologtól. 

~ Akiket megszeretek, azokat nyakra-főre szekálom, de akiket megszeretek, azok tökéletesen tisztában vannak azzal, hogy ez szeretetből megy. 

~ Rettenetesen utálok táncolni, és botlábú is vagyok. 

~ Nem akarok elmenni a szalagavatónkra. 

~ Pénteken filmet forgatunk, és én írtam a film forgatókönyvét. Vagy röhej lesz vagy félröhej. (Nem, nem vígjáték, de nem hal meg benne senki. Nevigyorogjatok). 

~ Nagyon sokszor álmodom azt, hogy férfi vagyok.

~ Végre kiolvastam A titkos keresztes háborút. Altair! Malik! MALIK!!


Morgen kérdései }


☼ Mit gondolsz az instagramról?

Egyetlen egy emberke instagramját szoktam nézegetni, (Suét) amúgy nem sok közöm van hozzá. Valamire biztos jó... 

☼ Használsz kozmetikumokat?


Arclemosót, azon felül nem sok mindent. Ami a pipereholmikat illeti parfümmegszállott vagyok. Olyan tizenöt üveg nyomorog a polcomon, és még mindig nem elég. 

☼ Tudsz vállalható selfie-t csinálni? Szoktál egyáltalán?


Szinte soha nem szoktam, és nem, egyáltalán nem tudok vállalható selfie-t csinálni. Minden vagyok, csak fotogén nem. Ez a szomorú igazság. 

☼ Ha megmenthetnél egy karaktert, akit sajnálatos módon kiírtak egy könyvből, sorozatból, filmből, ki lenne az?


MALIK
friss a seb
De ami aztat illeti... Game of Thronesban nem tudni, mi van Vérebbel, szóval ha ő meghalt, akkor rohannék egy pallossal megmenteni. És a Hopeless Cases című könyvcsodázmány is adott majd elvett tőlem egy angyali karaktert (HEATHER!)


☼ Várod a tavaszt?


A mostani állapotok tökéletesen kielégítőek, ne legyen melegebb és boldog leszek. 

☼ És a tanév végét?


Jó lenne egy kis nyugi, de nyelvvizsga lesz meg izgalom a jövő év miatt, szóval.. isnemis. 

☼ Megközelítőleg mennyi könyved van?


Nagyjából százötven. 

☼ Letisztultság vagy féktelen, burjánzó összevisszaság?

Letisztultság. A lelkem megnyugszik a tiszta, harmonikus elrendezéstől és igéző, nyugodt formáktól. 

☼ Kávézol?


Régebben rendszeresen kávéztam, most már csak elvétve.

☼ Mi lenne az indián neved?


Vad Barom. 

☼ Mi ragad meg először egy tájban/városban?


Ha nyugodt, tiszta, és kevesen járnak az utcáin. Nem szeretem a zsúfolt, pezsgő életű városokat, ahol mindig szól a zene és táncoslábú emberkék riszálnak minden sarkon vagy folyton leszólítanak. Unalmas európai ember vagyok. 



{ S.B.Hawk kérdései, amiket nem tudtam kimásolni, így zsivány módon kifényképeztem }






☼ Történelem szakos vagyok és imádom a történelmet, így elég gyakran, amikor csak tudok. Imádom őket. A legjobb sztorikat akkor is az élet írja.


☼ Németet (11 éve), és angolt (3 éve). 



☼ Nem valami összetett: a jogi egyetem a cél, esetleg ott tanítani vagy ügyvédkedni, és talán írni ezt-azt-amazt. 
Jah meg megszerezni az asgardi állampolgárságot. 


☼ Író, akit senki sem háborgat, max néha a kiadó a határidőkkel, és egész nap ülhet pléhpofával valahol az Isten háta mögött egy skandináv országban, vagy egy baktói házacskában. 


☼ Egy az egyben szinte lehetetlen, de túl makacs vagyok ahhoz, hogy feladjam. Heather írt erről egy jó cikket. Nem lehet olyan sztorit írni, amiben nincsenek már lerágott elemek, de árnyalataiban mindig lehet újat mutatni, meglepni. Csak merésznek és találékonynak kell lenni. A blogom is elsősorban arra specializálódott, hogy meredekebbnél meredekebb ötletekkel sokkoljalak titeket (lásd a blog címe. Mert ehehe).  
  
☼ Imádom a Marvelt, gyakorlatilag ez az egyetlen fandom, amivel foglalkozom (vegyítem a skandináv mitológiával, de a Marvel dominál). Kedvenc ?gonoszom? egyértelműen Loki (nemgonoszaz... néha), hősöm pedig... itt mindenki rém árnyalt karakter, senki sem a nagybetűs hős (Amcsi Kapcsin kívül). Akkor legyen Tony. És Natasha. És.


☼ Nem szárazon köhögött, hurutosan. 



☼ A punk/rock stílus áll hozzám a legközelebb, általában én is feketében járok, bakancsban, bőrdzsekiben. Szeretem a szép ruhákat (mármint az egyberuhákat, ahogy mondani szokás), és a parafasarkú cipőket is. 



☼ Csak Trónok harcát, annyira nem áll hozzám közel a fantasy. Régen jobban szerettem, most már a realizmusban élem ki magam. Mindennapok gyönyörűsége. 



☼ Én lennék A Lány, Akihez Csak Az Szól Hozzá Akinek Ő Is Vágyik A Társaságára. A nevem mondjuk Dreyma lenne (izlandiul álmot jelent). A képességem nem lenne egy világmegváltó képesség, de magamat megváltanám vele. 



Szocsi kérdései }


☼ Mi az, amit kifejezetten jól tudsz sütni/főzni/kifagyasztani?



Nagymamám megtanított főzni, így szinte bármit el tudok készíteni (párámpárám). A hagyományos magyar ételek játszanak nekem a legjobban (csirkepörkölt, kocsonya, hallé, értitek). Palacsinta. Madártej. 


☼ Linkelj egy számot, amitől elsöprően boldognak érzed magad! 


A vidám zenékkel nem nagyon értem meg magam, de tőle azért derűsebbnek tudom érezni magam alkalomadtán. És ezt általad ismertem már meg, Szocsim drágám! ♥




☼ Kik azok az emberek, akikre felnézel? /nem, nem úgy fel. mármint. na./ 


Tom Hiddleston. Sosem leszek olyan jó ember, mint ő. 
A nagymamám, mert a szeretteiért bármit megtenne, én pedig önzőbb vagyok, mint ahogy annak lennie kellene. 
Örkény István, mert ő pontosan tudta, hogy valami nem oké. És valami tényleg nem oké. 


☼ Melyik három dolgot vinnéd magaddal az egy méteres környezetedből egy zombiapokalipszisbe? 

Ezt a bazi nagy ollót biztos; az EDDA verseket tartalmazó kötetet; és az írófüzetemet (van benne egy toll, yay). 


☼ Mi tesz boldoggá a mindennapjaidban? 



Mások öröme.


☼ Nézd meg a letöltéseidet, és illeszd be/linkeld az utolsó képet, amit lementettél! 








☼ Írd le azt a helyet, ahova most a legszívesebben mennél! Kik lennének ott, mit csinálnál/csinálnátok? 



Most legszívesebben a nagyszüleim víkendházának teraszán ülnék egy nyári zápor idején, amikor érzem az esőillatot és nézhetem, ahogy eláztatja a kertet, felfrissíti a fákat, és beszívhatom az illatát. A barátaim társaságát nagyra tudnám értékelni, és nem mondom, hogy mindegyikükkel találkoztam már élőben. 


☼ Nézz a hozzád legközelebb lévő szekrényre/asztalra/tároló bútorra, és válassz ki egy tárgyat! Miért azt választottad? 



Nyomtató! Mert béna! Konkrétan meg kell tolni a papírt, amikor használod. 

☼ Melyik az az egy szám, idézet, és kép, ami valamiért óriási hatást gyakorol rád?


Szám(ok): Ez (főleg mostanság). Ne tévesszen meg, nem horror. Ha konkrét számról van szó, akkor a 9. 
Idézet: " Az egyetlen igazság, amelyet igazán tudok az, hogy engem az emberek kísértenek."
Kép: 
één nem sírok.. és tökre nem shippelem Thorint és Thranduilt... de.


☼ Mi az a dolog, amin sokáig görcsöltél, de megtetted, és most már rettenetesen örülsz neki? 


Jelentkezni a nyári frostiron kihívásra, a Heroes In The Maze-re. Minden szempontból megérte, pedig a történetemet annyira utáltam, hogy vissza akartam lépni. 



☼ Mondj három dolgot, amit szeretsz magadban!

Ez nehéz lesz, gyorsabban eszembe jutna három dolog, amit nem szeretek magamban. De azért megpróbálom.

Szeretem magamban, hogy megfontolt vagyok. Semmit sem mondok vagy teszek alapos mérlegelés nélkül, amire elég nekem akár néhány másodperc is. Így sikerül a legtöbb helyzetből szerencsésen kikerülnöm. 


Szeretem magamban, hogy jól tudok bánni a szavakkal, ami jól jön, ha ki kell vágnom magam valamilyen helyzetből, vagy ha valami vicceset akarok mondani, netalán egy elmés visszaszólás szükségeltetik.


Szeretem magamban, hogy jó emberismerő vagyok.


az én 11 illatos kérdésem 


~ Írd le az első négy szót, ami eszedbe jut a gyermekkorodról!
~ Szereted a klasszikus zenét? Van kedvenc zeneszerződ/műved?
~ A hét főbűn közül melyikben érzed magad leginkább vétkesnek?
~ Ha ékszer lennél, milyen lennél? Bőr, fém, gyöngy? Drága vagy egyszerű, esetleg ékkövekkel kirakott?
~ Bosszant téged, ha valaki nagyon elégedett magával, és ennek hangot is ad? (Nem a magamutogató majmokra gondolok, hanem annak, aki feltűnően ki van békülve magával.) Vagy jobb szereted, ha valaki (ál?)szerény, és megtartja magának a büszkeségét?
~ Mi jut eszedbe a következő szavakról/kifejezésekről: sár, karikás szemek, légszomj? Lehet akár egy gondolat, zene, kép, idézet, bármi.
~ Linkelj/illessz be egy képet egy általad gyönyörűnek/jóképűnek tartott nőről és férfiról!
~ Folytatom a hagyományt a "szerinted hogy nézne ki?" kérdésekkel, tehát: szerinted milyen külseje lenne a Mámornak, ha ember lenne?
~ Mennyire hoz zavarba/botránkoztat meg, ha egy írásban/filmben nyíltan ábrázolásra kerül a szexualitás?
~ Férfiak vagy Nők? Többre tartod az egyik nemet a másiknál, vagy mindkét nem csodálatos? (senkit nem verünk meg a válaszáért).
~ Mekkora jelentőséget tulajdonítasz az álmaidnak (ha szoktál emlékezni rájuk)?

Küldeném: 

Heathernek, mint újdonsült blogspotosnak ♥

Dianának
Morgennek
Szocsinak vissza (mert sutyi vagyok, és akarom a válaszait)
Sue-nak, aki nem blogger de na
Tatsunak
Lotusnak
és drága Catymnek.

8 megjegyzés:

  1. Áááá, jöttem válaszolgatni :3 Elöljáróban elmondom, hogy MALIK ajóéletbe Ubisoft...!

    Írd le az első négy szót, ami eszedbe jut a gyermekkorodról!
    Lila bili undizöldpadló (ez egy szó, csak nagyon ritkán használják) játszótér memóriakártya

    Szereted a klasszikus zenét? Van kedvenc zeneszerződ/műved?
    Néha rámjön a lenyugodhatnék, akkor szinte csak azt hallgatok napokig, egyébként nem jellemző. Leginkább Vivaldit és Strausst. Utóbbinak annyira imádom a keringőit, hogy az elmondhatatlan.

    A hét főbűn közül melyikben érzed magad leginkább vétkesnek?
    A torkosság, szeretek enni, bár most diétázom épp.

    Ha ékszer lennél, milyen lennél? Bőr, fém, gyöngy? Drága vagy egyszerű, esetleg ékkövekkel kirakott?
    Nyaklánc lennék, aminek pici szemes cuki aranylánca van, a medál pedig valamilyen absztrakt forma (mondjuk kavics vagy ilyesmi) porcelánból, amin csak egy átlátszó máz van és ez kihozza a porcelán fantasztikus fehér alapszínét *előbújt a keramikus*

    Bosszant téged, ha valaki nagyon elégedett magával, és ennek hangot is ad? (Nem a magamutogató majmokra gondolok, hanem annak, aki feltűnően ki van békülve magával.) Vagy jobb szereted, ha valaki (ál?)szerény, és megtartja magának a büszkeségét?
    Egyáltalán nem bosszant egyik se. Az még egészséges önbizalomnak számít szerintem, főleg, ha nem fűnek fának hirdeti magát, hanem közeli barátoknak dicsekszik. Mellesleg van ilyen ismerősöm is, és ha valamiről mesél, ami sikerült neki és nagyon büszke magára, akkor nekem is jó kedvem lesz tőle és tevékenykedésre ösztönöz.
    Akik zavarnak, azok a magamutogató majmok :D

    Mi jut eszedbe a következő szavakról/kifejezésekről: sár, karikás szemek, légszomj? Lehet akár egy gondolat, zene, kép, idézet, bármi.
    Sár: az utcánk nincs lebetonozva és amikor esik az eső, az utca elején egy olyan hatalmas pocsolya keletkezik, ami olyan széles, mint maga az utca, kb lehetetlen megkerülni vagy átmenni rajta kosz nélkül...
    Karikás szemek: kialvatlanság, túlhajszoltság
    Légszomj: köhögés, amikor bekönnyezel, mert már annyit köhögtél, hogy nem kapsz levegőt

    Linkelj/illessz be egy képet egy általad gyönyörűnek/jóképűnek tartott nőről és férfiról!
    Nem tudom, ez mennyire lesz meglepő.
    https://31.media.tumblr.com/29faa820cca476eb66d3472cecf3b88d/tumblr_ndfxneFjVt1tplxsto1_500.gif

    Folytatom a hagyományt a "szerinted hogy nézne ki?" kérdésekkel, tehát: szerinted milyen külseje lenne a Mámornak, ha ember lenne?
    Nagyon fehér lenne, androgün kinézetű.

    Mennyire hoz zavarba/botránkoztat meg, ha egy írásban/filmben nyíltan ábrázolásra kerül a szexualitás?
    Abszolút nem zavar és nem is botránkoztat meg, hiszen ez is az élet része. Ugyanúgy, mint az evés, az ivás, az alvás, a beszéd. Az viszont nevetséges, ha viccet csinálnak belőle (vígjátékokban pl.).

    Férfiak vagy Nők? Többre tartod az egyik nemet a másiknál, vagy mindkét nem csodálatos? (senkit nem verünk meg a válaszáért).
    Mindkét nem csodálatos! :D De tényleg. Nem is értem, miért kéne egyiket előbbre helyezni, mint a másikat.

    Mekkora jelentőséget tulajdonítasz az álmaidnak (ha szoktál emlékezni rájuk)?
    Nem törődöm velük túlzottan.

    Köszönöm mégegyszer :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszaidat, imádom őket megintcsak, és tuti hordanám az ékszer-Morgent :3 *-*
      Kíváncsi voltam, ki hogy látja az önmagukkal elégedett embereket; az mindig a saját önutálatát/elégedetlenségét jelzi, ha valaki viszketést kap mások önszeretetétől, de mivel én ilyen vagyok, kíváncsi voltam, hányan szenvedünk még ebben (szerencsére eddig kevesen).
      Én köszönöm, hogy kitöltötted, most pedig megyek Hullámvölgyet olvasni (úristen nyakig benne vagyok a Vikingsben és úristen szinte már kánonnak érzem őket).

      Törlés
  2. ~ Írd le az első négy szót, ami eszedbe jut a gyermekkorodról!
    * vanília, medence, vihar, karácsony
    ~ Szereted a klasszikus zenét? Van kedvenc zeneszerződ/műved?
    * Jaj, nagyon szeretem! *-* Vivaldi - Négy évszak az örök kedvencem, illetve imádom a zongorát, a zongoradarabokat, és mindent, ami zongorával kapcsolatos. Meg a hegedűt. (Feltörekvő youtube sztárok életvitelét követem, akik új köntösbe ültetik a klasszikus.)
    ~ A hét főbűn közül melyikben érzed magad leginkább vétkesnek?
    * Mind a hétben egyformán vagyok bűnös.
    ~ Ha ékszer lennél, milyen lennél? Bőr, fém, gyöngy?
    Drága vagy egyszerű, esetleg ékkövekkel kirakott?
    * Egyszerű, fém, feltételezem, ezüst.
    ~ Bosszant téged, ha valaki nagyon elégedett magával, és ennek hangot is ad? (Nem a magamutogató majmokra gondolok, hanem annak, aki feltűnően ki van békülve magával.) Vagy jobb szereted, ha valaki (ál?)szerény, és megtartja magának a büszkeségét?
    * A magamhoz való büszkeségem megvolt, aztán gimnazista lettem, tehát azóta én is furcsán tekintek azokra, akik a büszkeségüket hangsúlyozzák. A szerénység megnyerőbb részemről, főleg, ha első benyomást kell tenni valakire.
    ~ Mi jut eszedbe a következő szavakról/kifejezésekről: sár, karikás szemek, légszomj? Lehet akár egy gondolat, zene, kép, idézet, bármi.
    * Nyár, eső, menekülés az életem elől, pánikbetegség. Ez így egyben.
    ~ Linkelj/illessz be egy képet egy általad gyönyörűnek/jóképűnek tartott nőről és férfiról!
    *nő - http://www.pinupsandkustoms.com/wp-content/uploads/2013/03/Rhythm-Sophie1.jpg Rhythm Sophie, imádom ezt a csajt. ♥
    férfi - (feladtad a leckét!) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/23/30/91/2330911d08c94964683e2813bdd2aa54.jpg Ralph Fiennes, Amon Göth szerepében. Ezért rettenetesen meg fognak kövezni egyszer, de beleszerettem, és kész.
    ~ Folytatom a hagyományt a "szerinted hogy nézne ki?" kérdésekkel, tehát: szerinted milyen külseje lenne a Mámornak, ha ember lenne?
    *Szerintem egy az egyben egy gyönyörű, vörös hajú, csinos hölgy lenne.
    ~ Mennyire hoz zavarba/botránkoztat meg, ha egy írásban/filmben nyíltan ábrázolásra kerül a szexualitás?
    *Egyáltalán nem zavar, kivételt képez persze, ha a hányinger ötven árnyalatáról van szó. Ott nemhogy megbotránkoztat, egyenesen rosszul leszek tőle, de semmi személyes.
    ~ Férfiak vagy Nők? Többre tartod az egyik nemet a másiknál, vagy mindkét nem csodálatos? (senkit nem verünk meg a válaszáért).
    * Mindkét nem csodálatos, és ez vehető egy comingoutnak is. A férfiaknak is megvannak a szépségeik, és a gyengeségeik, mint ahogy a nőknél is vannak ilyen dolgok. Kár lenne határvonalat húzni a két nem között, hiszen ez képtelenség.
    ~ Mekkora jelentőséget tulajdonítasz az álmaidnak (ha szoktál emlékezni rájuk)?
    * Van olyan írásom, amelyet álmok alapján vetettem billentyűzet alá, szóval elég nagy jelentőséggel bírnak számomra az álmaim.

    Jó kérdések voltak, köszönöm. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vulp, drágaaa ♥ Annyira örülök, hogy kitöltötted! Én is a szerénységet preferálom igazság szerint, és ne aggódj, Ralph rám is nagy hatással volt Göth szerepében, pedig wat?? Na de ez van. :'D A comingout terén is lepacsizhatunk, közös a bakancs.

      Törlés
    2. Erről majd írok egy esettanulmányt negyven oldalban azt hiszem, még akkor is, ha meg kell küzdenem a sok idiótával, akik nácinak hisznek csupán emiatt. XDDDDDD
      Pacsika ♥

      Törlés
    3. Aki ezért lenáciz, annak tényleg van valami katt a fejében, de sebaaaj, marhák mindig voltak vannak lesznek, én meg várom az esettanulmányt :DD

      Törlés
  3. ~ Írd le az első négy szót, ami eszedbe jut a gyermekkorodról!
    *Csiga, lepke, várak, Skoda
    ~ Szereted a klasszikus zenét? Van kedvenc zeneszerződ/műved?
    *Nem szoktam klasszikus zenét hallgatni, inkább csak szimfonikusat, tehát nem tudok nyilatkozni.
    ~ A hét főbűn közül melyikben érzed magad leginkább vétkesnek?
    Lustaság.
    ~ Ha ékszer lennél, milyen lennél? Bőr, fém, gyöngy? Drága vagy egyszerű, esetleg ékkövekkel kirakott?
    *Talán ásványkő. Egy gyűrűben vagy esetleg egy medálban.
    ~ Bosszant téged, ha valaki nagyon elégedett magával, és ennek hangot is ad? (Nem a magamutogató majmokra gondolok, hanem annak, aki feltűnően ki van békülve magával.) Vagy jobb szereted, ha valaki (ál?)szerény, és megtartja magának a büszkeségét?
    *Úgy gondolom, ha valaki olyan sikert tudhat magáénak, amiért keményen megdolgozott, ami hozzátesz az életéhez, akkor joggal büszke rá. Az indokolt büszkeséggel semmi bajom éppen ezért, de a nagyképű hencegéssel annál inkább.
    ~ Mi jut eszedbe a következő szavakról/kifejezésekről: sár, karikás szemek, légszomj? Lehet akár egy gondolat, zene, kép, idézet, bármi.
    *Depresszió
    ~ Linkelj/illessz be egy képet egy általad gyönyörűnek/jóképűnek tartott nőről és férfiról!
    *Emma Watson és Tom Hiddleston. Remélhetőleg belinkelt kép nélkül is tudják ki az.
    ~ Folytatom a hagyományt a "szerinted hogy nézne ki?" kérdésekkel, tehát: szerinted milyen külseje lenne a Mámornak, ha ember lenne?
    *Leginkább egy átszellemült, kéjes arcú nőnek tudnám elképzelni.
    ~ Mennyire hoz zavarba/botránkoztat meg, ha egy írásban/filmben nyíltan ábrázolásra kerül a szexualitás?
    *Tálalás és hangulatfüggő.
    ~ Férfiak vagy Nők? Többre tartod az egyik nemet a másiknál, vagy mindkét nem csodálatos? (senkit nem verünk meg a válaszáért).
    *Emberek. Éppen ezért egyenlők. Mindegyiknek megvan a maga kiemelkedőbb oldala, de ezáltal sem kevesebb, sem több nem lesz, mint a másik nem képviselői.
    ~ Mekkora jelentőséget tulajdonítasz az álmaidnak (ha szoktál emlékezni rájuk)?
    *Nem tulajdonítok jelentőséget nekik. Leginkább ostobaságok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ezeket a csodás válaszokat OwO Máskor is számíthatsz rohamra.

      Törlés