Mi ez a rengeteg fic?





Egy kis kitérő. 
Többen is feltették a kérdést, hogy mikor lesz már valami nonfic, elvégre ez nem kizárólag ficblognak... indult. Illetve felmerült az a kérdés is, hogy mikor rukkolok elő végre valami újjal. Igazság szerint nagyon el vagyok havazva, és elkezdtem egy könyvet, egy újabbat, szám szerint a negyediket. Két könyv között, a holtidőben van általában novellaszüret, most egy kicsit belassultam, mivel az energiáimat az Ó Nagy Műnek szentelem. Azonban! Készülőben egy thorki, tehát a fanfic-mániás olvasóimat nem hagyom cserben - bár lehet jobban örülnének, ha így tennék. A nonfices brigádtól pedig elnézést kérek, mivel a regény maga is egy nonfic, nem marad már ihletem novellaidőben is a saját világocskámból alkotni, Lokiékat pedig egyszerűen nem tudom elengedni. Most tényleg, ki tudna ellenállni a csábításnak, hogy újra és újra kinyírja a kedvencét, élete szerelmét, és begyűjtsön pár "rohadjmeg"-et? ☺ ♥
Számítok rátok! 

4 megjegyzés:

  1. Boldog vagyok, hogy van egy Thorki kilátásban, már nagyon várom. :) Nekem is kevés időm jut a blogjaimra, nagyon sok dolgom van, álandóan tanulok, hol az iskolai tantárgyakat, hol hegedűn és zongorán. x( Bár a hangszereken játszani jobban szeretek, de hát kell az a nyavajás érettségi. :/
    Amúgy imádom ahogyan megszorongatod a szívem. x3 Lokinak a története -legyen az bármilyen fajtájú- sajnos a szomorú felé hajaz, amit te kitűnő érzékkel ragadsz meg. Én próbálkozok valami happyvel is, ne legyen szegénynek állandóan pechje, de sajnos nem nagyon jön össze. xD
    Na, nem szaporítom a szót: mély türelemmel várom a történeted. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajdedrágavagy, útban van a thorki, csak úgy néz ki,nem lesz gyors szülés. A suli mindig keresztbetesz, plusz a család.. de igyekszem. Látom neked sem könnyű, de én és a többi lelkes olvasód mindig éberen figyeljük, mikor van valami csemege :) Ah, olyan aranyos vagy, remélem, következőleg sem csalódsz majd. Lokihoz képtelenség happy endet írni, és kész, vagy csak a nagyon keményeknek sikerül. Én akárhányszor próbálkoztam, kisiklott a terv. Köszönöm! ♥

      Törlés
  2. Ne. Merd. Abbahagyni. A. Ficírást. " a hatás kedvéért előránt egy baltát ( egyik kedvenc fegyver forever)"
    Én is úgy indultam, hgy soha nem irok fanfictiont, mert azfúj, fantáziátlan és nem is igazi irodalom.
    Aha.
    Nagyon.
    Nemtudomkifejeznimilyenűberbrutálnagyot TÉVEDTEM.
    Én is a Nagy Művön dolgozom, mellette egy rakat ficen, plusz (úgy csinálok mintha) dolgozok, szóval akármit, akármikor, akármilyet is írsz én tuti elolvasom, és véleményt is kapsz. Erről jut eszembe, láttam valahol valami nemfic novelládat is, ahhoz is ugrom majd.
    Lokit én most nagyon hanyagolom, de most Supnat és Sherlock visong a lelkemben.
    Kitartás drága, majd előkaparunk a hó alól, vagy leküldünk tollat, papírt, könyvet, hogy ne unatkozz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hagyom, drága, dehogy hagyom, pláne amíg vannak ilyen drágaságos bajtársaim. Az biztos, hogy nagy tévedés volt, de idővel mindenki megvilágosodik! :D Én 11 évesen kezdtem a HP-val, aztán ím, 15 éves koromban beszippantott az Avengers. Most 16 évesen pedig teljesen bele vagyok esve. Hát akkor máris összekapom magam, épp tegnap töltöttem fel egy thorki zsengét, és nagyon felemás érzelmeim vannak vele kapcsolatban... annyira elvadult gondolatmenet, hogy na.
      Istenem, de gáz vagyok, se a Supernaturalt, de a Sherlockot nem láttam T.T Pedig kellene, nagyon... ez persze nem jelenti azt, hogy nem bújom a hozzájuk kapcsolódó ficeket, csak nem mindig értem őket. Örömmel fogadom a támogatást, köszönöm :3 ♥

      Törlés