Mert van, amit mindig lehet tovább fokozni





Újabb díjakat kaptam az édességes Thiától és Riától, amiket késéssel ugyan, de nagy lelkesedéssel töltöttem ki és még egyszer nagyon köszönöm nekik. Mert már törvénytelenül aranyosak vagytok.





A szabályok a szokásosak, és akkor tizenegy, bizonyára mindenkit érdeklő dolog Gwenről:





~ Csak úgy tudok elaludni, ha elindítok a fejemben egy konkrét gondolatmenetet. Elkezdem pörgetni az egyik történetemet filmszerűen, képeket látok, hangokat hallok, és ez alatt nyom el az álom. 

~ Iskolaidőben minden reggelemet a gimi egyes számú kávéautomatájának nyolcvan forintos kapucsínójával indítom. 

~ Az őszi napéjegyenlőségkor születtem. 

~ Általában olyan dolgok nyűgöznek le engem, amikben a körülöttem élők semmi érdekeset nem látnak. 

~ Úgy érzem, ezt irtó nehéz lesz végigírnom. 

~ Nagyon ritkán betegszem meg, évente talán egyszer - na az az egy az most van, hellószia garatgyulladás. 

~ Egyáltalán nem tudok zongorázni (neménnemtanultamötévenáténnem) de imádom nyomkodni. 

~ Tanárváltás volt nálunk biológiából. A tanár úr úgy tűnik az iskolaévem legpozitívabb csalódása lesz. (Nem rettegtünk tőle. Ja de. Amikor az első órán lecsekkoltam az órarendet a kérésére, annyira remegett a kezem, hogy csak egy szobor nem vette volna észre.)

~ Rém kíváncsian várom a kihívás leleplező-részét. Reyklani, szerintem felismertelek, de majd kiderül! 

~ Nagyon szeretnék újra írni Hanniballal, de gyanús, hogy nem fogok. 

~ Minden évben elfelejtem a szülinapomat. 


Thia kérdései ♥





1. Jársz moziba mostanában?



Igenigen, pár hete néztem meg a Sin City - Dame to kill for-t, amit már halálosan vártam, és mit ne mondjak, imádtam. A látványvilág, a sztori, a KARAKTEREK, bár Joseph Gordon-Levittért már önmagában is megérte megnézni. (Nagy fanja vagyok a Sin Citynek, meg Joe-nak is). 




2. Mennyire várod a The Avengers: Age of Ultron-t?

Egy Avengers fangirl válasza erre egy hangzatos Hulk-üvöltés, amiből tisztán kihallatszik valami IDEVELEEEEEE-re emlékeztető felhang. 
de Loki nem lesz benne és ahj
de mindenki más igen
szeretem a mindenki mást 


3. Van háziállatod?

Kistesó ér?


4. Kedvenc olyan párosod, amiből csak kevés ficet találsz?

Lokane ficet magyarul konkrétan egyet sem találni, angolul olvastam. Ugyanúgy angolul olvastam Loki/Sifet is, volt is egy novella amitől konkrétan meghaltam. Kitépte a szívem. Na meg Loki/Sigyn. (Szóval én shippelem Lokit nőkkel csak épp az életben nem tudnék írni róluk, mert OOC.)


5. Amerika Kapitány vagy Tony Stark a jobb? 

Hát én mindkettejüket szeretem, csak épp a Kapitánnyal nem tudok mit kezdeni, ha írni kell róla. Valamiért sosem szerettem a nagyon elvembereket. Szóval Tony, mert laza, pofátlan és a stílusában van valami, ami miatt sokan azt mondják, hasonlítunk. 
Eh. 
(Amúgy gyakrabban hasonlítanak Lokihoz).

6. Szoktál pc játékokkal játszani?

Csak eggyel, egy finn csodával, a Trine-nal, aminek van második része is, és az még jobb. Mesés, színes, kalandos, logika, léleksimogatóan gyönyörű zene, gyönyörű grafika... 


7. Kedvenc könyv?

Kedvenc belső szervem.
Öhm, szóval: Heather McConnor: Hopeless Cases; Philippa Gregory: A másik Boleyn lány; Örkény István: Egyperces novellák.

8. Kedvenc szín?

Fekete - Loki haja.
Kék - Loki szemei. (Vagy zöldnek írom vagy kéknek, de engem inkább a kék felé húz a szívecském).
Fehér - Loki bőre. 


9. Kedvenc édesség?

FAGYI.


10. Melyik országba mennél szívesen? És melyikbe nem?

Ahová igen: Svédország. Most rögtön.
Ahová sohasem: Spanyolország. 


11. Melyik az a páros, akikkel szeretnél ficet írni, de nem megy?

Hannigram. Úgy rendesen. Lokane. Brühühü. Loki/Sigyn. BRÜHÜHÜHÜ.




Ria kérdései ♥



Kedvenc klisé? 

Jókislány és rosszfiú, vagy épp fordítva, rosszkislány jófiú. Loki/Sigynben bele tudnék halni egy olyan ficbe, ahol Sigyn jókislány és így tökéletes ellentétet képez Lokival és arrrrrr-- (Próbáltam írni. De feladtam).

Az a pillanat, mikor lefordulsz a székről a monitor előtt? 

Ha belefutok egy hót' erőltetett happy endbe. 

Miért pont tizenegy? 

Mert a tíz snassz. Szimmetrikus. Én pedig imádom az asszimmetriát, szóval így menő ez. (Tulajdonképpen a 11 leírva szimmetrikus, de nem lehetne tükrözni, ha grafikusan lenne ábrázolva. Ez nagyon izgis).  

Az a film, amit az előzetes alapján nagyon vártál, de végül mégsem tetszett annyira? 

Jó sok ilyen volt, de talán a Lucy a legfrissebb ilyen élmény. Félreértés ne essék, én nagyon szeretem azt a filmet, de még ennél is sokkal többet lehetett volna kihozni belőle. Na de Scarlett... kincsem... az a nő nekem kell! *-*

Marvel vs. DC? 

Marvel, natürlich.

Kedvenc magyar zenekar? Ha nincs, beérem egy brittel is. :D 

Volkova Sisters.

Puska vagy kard? 

Is. A puska a Sin City miatt, a kard meg alap.

Ha megtehetnéd, melyik híres író lennél egy napra? 

Ahj, jó nekem a saját szerencsétlen bőröcském. 



Mit tennél, ha egy teljesen idegen helyen ébrednél?

Csak semmi pánik, megnyugtatnám magam, utána megnézném, milyen helyen vagyok. Fenyegetően sötét - talán elraboltak? Világos, abszolút normális - talán nincs semmi baj. Lassú légzés, ki-be, nyugalom. Megnézném, van-e sérülésem, eztán, hogy (ha szükség van rá) van-e a közelben fegyvernek használható tárgy. 

Babona, amiben még ma is hiszel? Vagy csak nem tudsz leszokni róla. 

Senkinek nem szoktam rosszat kívánni, mert hiszem, hogy visszaüt. 


Mi volt a legfurcsább álmod, amire emlékszel?

Majdnem minden álmomra emlékszem, nehéz választani. Talán amikor álmomban arra ébredtem, hogy összekeveredtek a szerepek a családomban. A nagyapám lett az apám, a matektanárom az anyám, az egyik ismerősöm a testvérem. A ház melletti kertben a tornatanárom dolgozott, az iskolában a valódi anyám tanította nekem az irodalmat, én pedig sikoltozni kezdtem. 


Az én kérdéseim 

1. Mennyire dolgozik benned a versenyszellem? Képes vagy mindenben versenyt látni, akár csak abban, hogy ki eszi meg gyorsabban az ebédet, vagy egyáltalán nem törődsz vele?

2. Kétségbeesés - milyen kép jut eszedbe erről a szóról? Táj, arc, valami más? Leírod nekem?

3. Miről szólna az a film, amit te rendeznél meg? Kik játszanának benne?

4. Mi a véleményed a bosszúállásról? Lehet olykor jogos, vagy ostobaságnak véled?

5. Holnap délután néhány haverral megyek elégetni a Szürke ötven árnyalatát és az Alkonyatot. Velünk jössz?

6. Milyen hatással van/lenne rád a tartós magány?

7. Könnyű megríkatni? Vagy kemény vagy, mint a kád széle mint a kő?

8. Hogy viszonyulsz az idős emberekhez? 

9. Képzeld el, hogy a Csalódottság egy ember. Hogy néz ki? Férfi vagy nő?

10. Mi a véleményed a zenei tehetségkutatókról?

11. Linkelsz nekem egy dalt, amit ha lehet, minden nap meghallgatsz? 

Akiknek megy:

DianaRL
Morgen
Eva Reyklani 
vulp. 
Szocsi
Tatsu 

(bőven elég ha kommentben csapatjátok, persze csak ha van kedvetek). 
És persze mindenki kitöltheti, aki kedvet érez hozzá. 
(Sue, kérlek. Már csak a megszokás kedvéért is. Töltsd ki lécci!)

14 megjegyzés:

  1. Jéj, köszönöm, szerintem én ezt csendesen átintegrálom majd blogra a nap folyamán, csak két nátha között nem érzek magamban elég ingerenciát arra, hogy pusztán létezzek. :'c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hopplá de gyorsan reagáltál, és nincsmit, kíváncsian várom a válaszaidat és jobbulást kívánok neked nefelejcsem ♥

      Törlés
  2. Na nem baj, majd idén teszünk róla, hogy eszedbe jusson a... khm, nem szóltam.
    (És írni fogsz még Hanniballal. MUSZÁJ lesz írnod vele, mert hihetetlenül jól hozod őt és ponty.)
    Ha már úgyis egész nap a te blogodon lógok, azt hiszem, itt fogok válaszolni (és danke schön a megjelölésért <3 )
    Magamról már nem írok, így is jobban ismersz, mint az egészséges lenne.
    1. Ez attól függ, ki van a másik oldalon. Néha már presztízskérdés, hogy csakazértis én egyem meg hamarabb a kajám. :D Mondjuk pont te vagy az az ember, akivel szemben soha és semmilyen esetben nem akarnék versenyezni.
    2. Egy sötét, penészes szoba közepén egy rongyokba burkolt csontváz (de hogy miért...)
    3. Egy biztos, lecsúszástörténet lenne, meg valószínűleg vagy mágikus realizmus, vagy disztópia. És Mads Mikkelsennél, Chris Evansnél és Lee Pace-nél evidens lenne, hogy bepróbálkoznék a filmbe csábítással. :P
    4. Abszolút lehet jogos, bár az elmúlt eseményeken már úgysem változtat. Nekem nem szokásom, de ki milyen természet.
    5. Szerencséd, hogy megkérdezted. *magához kapja az Alkonyat-példányát meg egy öngyújtót*
    6. Nálam ez pont múlt időben igaz, és ez az első, amit ki lehet szúrni velem kapcsolatban. Mindig próbálok mosolyogni meg vidám és optimista lenni, mert már évek óta berögzült ez a minden oké állapot.
    7. Kiskoromban körülbelül ha csúnyán szóltak hozzám, elsírtam magam, most negyvenötös bakanccsal belegázolnak a pici lelkembe és röhögök.
    8. Abszolút megérdemlik a tiszteletet, amíg nem akarnak le/fellökni az utcán vagy a trolin. (Sajnos általában megteszik.)
    9. Kisírt szemű, önhibája miatt hisztiző nő. (grrr)
    10. Fujjviddinnen.
    11. Leona Lewis - I got you: https://www.youtube.com/watch?v=8BdyI8Uwmus Alapszinten metál- és rockpárti vagyok, de ez az írós dalom.
    Egyébként meg mi a baj Spanyolországgal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te kitartóan ki akarod akasztani a cukiságmérőt, te, mézeskalács. Nagyon köszönöm a válaszaid, és imádom, és OwO
      Bármennyi infót szívesen fogadok rólad, legközelebb nem ellógni! :P
      Bajban is lennék egy veled elleni versenyben.. leírnál a színről, mint a sutty. Na a filmedet tuti megnézném, moziban, kerekre tágult szemekkel és heavy breathinggel, pláne ha Mads Mikkelsen van LEE PACE lenne benne úristen. Tessék megvalósítani.
      Mutasd meg azt aki bele merészel gázolni a lelkedbe és kombájnnal megyek neki az anyja köcsögit! :@

      Törlés
  3. No újraírtam, nem bszol ki velem blogspot...!

    CHALLENGE ACCEPTED, írni fogok egy rossziú!Loki/jókislány!Sigyn ficet.

    1. Mennyire dolgozik benned a versenyszellem? Képes vagy mindenben versenyt látni, akár csak abban, hogy ki eszi meg gyorsabban az ebédet, vagy egyáltalán nem törődsz vele?
    Egyáltalán nem, és attól tartok, ez nem segít majd az érvényesülésben... Számomra fontosabb, hogy magamnak megfeleljek.

    2. Kétségbeesés - milyen kép jut eszedbe erről a szóról? Táj, arc, valami más? Leírod nekem?
    Egy kopár szoba ajtó és ablak nélkül.

    3. Miről szólna az a film, amit te rendeznél meg? Kik játszanának benne?
    Sorozatot csinálnék a Szilmarilokból. That's the dream.

    4. Mi a véleményed a bosszúállásról? Lehet olykor jogos, vagy ostobaságnak véled?
    Lehet jogos, csak azt nem pártolom, amikor valaki ész nélkül akar visszavágni.

    5. Holnap délután néhány haverral megyek elégetni a Szürke ötven árnyalatát és az Alkonyatot. Velünk jössz?
    Ez meg miféle kérdés, hát jó, hogy megyek, viszem az én példányom is az utóbbiból.

    6. Milyen hatással van/lenne rád a tartós magány?
    Igénylem, nagyon, mert koleszos vagyok és világéletemben egy szobában laktam a tesómmal. Nagyon tudnék örülni egy teljesen csendes háznak.

    7. Könnyű megríkatni? Vagy kemény vagy, mint a kád széle mint a kő?
    Nyomás alatt vagy kétségbeesésemben hajlamos vagyok elejteni néhány könnycseppet, de egyébként a sértéseket és a beszólogatást már fel se veszem.

    8. Hogy viszonyulsz az idős emberekhez?
    Azokra gondolsz, akik a korai órákban felcammognak a buszra, hogy a diákok még véletlenül se férjenek fel, csak mert két forinttal olcsóbb a teszkóban a kifli? Őket nem bírom.

    9. Képzeld el, hogy a Csalódottság egy ember. Hogy néz ki? Férfi vagy nő?
    Szerintem ez leszek én a suli után.

    10. Mi a véleményed a zenei tehetségkutatókról?
    Baromság az egész, amire feleslegesen megy el a pénz. Egy időben egy suliba jártam Tóth Lüszivel, valamelyik Megasztár üdvöskéjével, hát a csaj annyira elzüllött meg cigis lett és olyan bűnrossz lett a hangja, hogy a beszédét is alig tudtam hallgatni.

    11. Linkelsz nekem egy dalt, amit ha lehet, minden nap meghallgatsz?
    Hétköznap annyira nem hallgatok zenét, de a buszozást nem bírnám ki nélküle. Jelenleg Sigur Róst hallgatok rendületlenül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hálásan köszönöm, hogy másodszorra is nekifutottál amikor a blogspot behalt, juj, a válaszaid szuperek, és és ez komoly? Írsz nekem olyat? De már kaptam tőled egy csodás Loki/Sigynt, ami fölött órákig elnyálzottam és pityogtam és arghh, megyek újraolvasni.
      Te vagy az én angyalom, az tuti.
      Egész nagy csapat gyűlt össze a könyvégetésre, most már be kéne szerezni egy kis sütnivaló szalonnát is vagy valamit.

      Törlés
  4. jajj, hát kedves, beléd szerettem még egyszer, mert a válaszaid, purr és murr, annyira nagyon.♥

    Csatlakozom, muszáj lesz írnod a Hanniballal, mert az, meg a te csillogó kis művészi melankóliával meghintett stílusod, hát őket egyértelműen egymásnak lettek teremtve, szóval azért na.:3

    és amúgy meg költözzünk Svédországba, és kötött pulcsiban együnk madulatortát, és sétáljunk a tengerparton átfagyva a szélben.(´・ω・`)

    Amúgy meg nyajjdeköszönöm, és itt tölteném ki, mert szerintem már az összes olvasómat az őrületbe kergetem a személyiségem keresésével, amit ilyen díj-masterpostok formájában zúdítok rájuk, az új kód pedig amúgy sem szereti őket, leginkább a rengeteg hipszter kép miatt.
    Szóval jajj.

    1. Mennyire dolgozik benned a versenyszellem? Képes vagy mindenben versenyt látni, akár csak abban, hogy ki eszi meg gyorsabban az ebédet, vagy egyáltalán nem törődsz vele? Mivel rájöttem, hogy ööh, nem vagyok az a típus, aki úgy bárkinél is jobb lenne valamiben, nincs igazán meg bennem ez, inkább csak mindenkinek görcsösen meg akarok felelni. Vagy legalább egy minimális szintet megütni. {léci.}

    2. Kétségbeesés - milyen kép jut eszedbe erről a szóról? Táj, arc, valami más? Leírod nekem? Egy fekete tussal, és szénnel rajzolt, összefolyó sikátor, a közepén pedig egy holtfehér bőrű, mindössze sötét selyemkabátot viselő síró, szürrealista női alak.

    3. Miről szólna az a film, amit te rendeznél meg? Kik játszanának benne? Hah. A zenéjét egészen biztosan Yann Tiersen, meg Keaton Henson szerezné, a történet pedig norvégmintás pulcsis, teamániás mentális beteg fiatalokról szólna, akik a film legvégén tumblrösen kádba fojtanák magukat. Biztosan írnék pár ötvenoldalas szerelmeslevelet Emmett J Scanlannek, Luke Newberrynek, Emily Bevannak, [oké, rövid javítás: az egész rohadt In the Flesh castnak] Misha Collinsnak, Scarlett Johanssonnak, Hugh Dancynek, Mads Mikkelsennek, Dane DeHaannak, meg Dakota Fanningnak, hogy mennyire csodálatosak, és így nagyon szívesen várnám őket. Az egész télen játszódna, és mindenki kötött pulcsikban, meg óriási bordó sálakban járna, a benti jeleneteknél pedig kötelezőek lennének a szőrös mamuszok, a vastag pokrócok, a diy teásbögrék, meg az esőcseppes ablakok drámai felvétele. És lenne benne sok-sok antik vekker. És virágmintás, vagy kávészínű lenne mindenütt a fal. És remélhetőleg mindenki zokogna a végén.
    Ne akarjátok, hogy filmet rendezzek.

    4. Mi a véleményed a bosszúállásról? Lehet olykor jogos, vagy ostobaságnak véled?
    Van olyan, ahol őszintén megértem, de én túl megfontolt vagyok ahhoz, hogy ilyesmit tegyek, valahogy nincs meg bennem ez az ösztönös 'szemet szemért, fogat fogért' elv.

    5. Holnap délután néhány haverral megyek elégetni a Szürke ötven árnyalatát és az Alkonyatot. Velünk jössz? Remélhetőleg holnap délután nem fog szakadni az eső, és akkor tudunk egy óriási tüzet rakni. Muhahaha.
    [oké, itt elvágom, mert awkward vagyok, és ilyen hosszasan, és unalmasan válaszolok, és nem férek bele a karakterszámba]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. [és akkor a folytatás, még unalmasabban, yay]
      6. Milyen hatással van/lenne rád a tartós magány? Egész nap lágy indie, vagy klasszikus zenét hallgatnék, halkan pötyögnék, művészfilmeket, és sorozatokat magolnék, és nyugodtan tudnék béna grafitrajzokat készíteni, hajnali hatkor feküdnék, és délben kelnék, befesteném a falamat, és egy darabig boldog lennék, aztán csendes öngyilkosságba fajulna az egész, mert ha emberek között is magányos vagyok, akkor teljesen egyedül végképp nem bírnám sokáig.

      7. Könnyű megríkatni? Vagy kemény vagy, mint a kád széle mint a kő? Utoljára egy számomra nagyon fontos ember temetésén sírtam, azóta meg hát, nem vagyok túl lelki állapotban. Ez már az a fajta reménytelenség, vagy nem is tudom, amikor nem tudok sírni, csak hajnali háromkor a lepedőmet markolászom, és könnyek nélkül zokogok.
      Oké, oversharing.

      8. Hogy viszonyulsz az idős emberekhez? Mindig lenyűgöznek. Ők annyi mindent kibírtak, annyi mindent átéltek, és nem is tudom, van valami inspiráció a mély ráncaikban, meg a nagymamák vaníliaillatú kezeiben.

      9. Képzeld el, hogy a Csalódottság egy ember. Hogy néz ki? Férfi vagy nő? Férfi. Irreálisan világoskék szeme van, mint egy tiszta téli reggel az ég, a bőre hófehér, sápadt arccsontjai vannak, a haja viszont hollófekete, és sáros szmokingot visel.

      10. Mi a véleményed a zenei tehetségkutatókról? Gyerekkorom tévéműsorai, de mostanában inkább undorodom tőlük. Az apukámék viszont szokták nézni őket, és legtöbbször ilyenkor gondolják úgy, hogy javítani kéne a kapcsolatainkon, meg a szociális életemen, és a tévé elé ültetnek, ők kibeszélik a versenyzők kinézetét, én pedig csendesen slash fanficeket olvasgatok, és próbálok nem nagyon elpirulni egy-egy tömény dolog után.

      11. Linkelsz nekem egy dalt, amit ha lehet, minden nap meghallgatsz? Nem linkelem, mert a gépem lefagy a youtube láttán, de hát. Keaton Henson- You vagy a Sweetheart What Have You Done, meg a Charon. Meg az összes száma nagyjából. Azok jajj.:33

      És hát köszönöm még egyszer, te kis szerelmetes cheesecakeszármazék.(▰˘◡˘▰)

      Törlés
    2. Ó kincsem ♥ Köszönöm, hogy kitöltötted, a válaszaid mindegyikét imádom, az idősekhez én is ugyanígy viszonyulok - valahogy éreztem, hogy te leszel az, aki hasonlóan fog válaszolni, mert teli vagy gyengédséggel és szeretettel és jaj - emellett pedig nagyon szeretném, hogy filmet rendezz.
      Rendezz filmet, most!
      A zenei tehetségkutatók szempontjából is tökre egy cipőben járunk. Megy a kornyika. A lyány már megint körmöl a füzetébe. Anya felhangosítja a kornyikát.
      Nem ér semmit.

      Törlés
  5. Ha már ilyen szépen és ellenállhatatlanul lettem kérve. XD

    1. Mennyire dolgozik benned a versenyszellem? Képes vagy mindenben versenyt látni, akár csak abban, hogy ki eszi meg gyorsabban az ebédet, vagy egyáltalán nem törődsz vele?
    Szituáció függő. Van, hogy igen és van, hogy nem. És nem egyszer előfordul, hogy azt hiszem nem, aztán a végére kiderül, hogy mégiscsak volt versenyszellem, amire a csalódás döbbent rá, amikor nem én leszek a győztes.

    2. Kétségbeesés - milyen kép jut eszedbe erről a szóról? Táj, arc, valami más? Leírod nekem?
    Több minden. De talán leginkább egy szem, mert az a lélek tükre és annál jobban szerintem semmi nem fejezheti ki a kétségbeesést, mint ami abból tükröződhet.

    3. Miről szólna az a film, amit te rendeznél meg? Kik játszanának benne?
    Ha rendeznék, Tom Hiddleston mindenképpen, mert ő az a színész aki bármit képes tökéletesen eljátszani. Ugyanakkor nem hiszem, hogy megtenném, mert nem tudom miről is szólhatna, enélkül pedig rendezni sem lehetne. De lehet valami nagyon elgondolkodtató és egyszerre vicces és szomorú és mély történet lenne. Vagy semmi. (Lehet filmet forgatni a semmiről?)

    4. Mi a véleményed a bosszúállásról? Lehet olykor jogos, vagy ostobaságnak véled?
    Szerintem lehet jogos. De ez egy nagyon összetett dolog. Az ember nehezen viseli el a sérelmeket és azt is nehezen látja be, ha ő okozott másnak ilyet. Így ha visszakapja amit ő adott, akkor azt indokolatlannak véli és ő is bosszúba kezd. Ez komoly erkölcsi és lelkiismereti határokat feszeget. De a meglátásom szerint bizonyos határokon belül nem elítélhető reakció.

    5. Holnap délután néhány haverral megyek elégetni a Szürke ötven árnyalatát és az Alkonyatot. Velünk jössz?
    A tartalmukat tekintve örömmel mondanám, hogy igen, de mégsem mennék. Nem mennék, mert bármennyire is minősíthetetlennek tartom ezeket az irományokat, és bármennyire is leginkább a nyomdai melléktermék jelző illik rájuk a meglátásom szerint, a neveltetésem nem engedi, hogy létezzen olyan könyv az univerzumban, aminek a megrongálását vagy elpusztítását kivitelezni tudnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 6. Milyen hatással van/lenne rád a tartós magány?
      A gondolataimban semmilyen hatást nem tenne rám. Az antiszociális emberek már csak ilyenek. A valóságban viszont nem tudnék mit kezdeni magammal. Nem kötne le semmi és képes lennék a lehetetlenre, azaz arra, hogy a jó nagy semmire gondoljak. Úgy vélem, az ember csak átmenetileg vágyik a magányra és csak átmenetileg tudja kezelni. Társas lények lévén elpusztítana minket az idő folyamán ha nem szólna hozzánk senki és mi sem szólhatnánk senkihez.

      7. Könnyű megríkatni? Vagy kemény vagy, mint a kád széle mint a kő?
      Nem könnyű. Az igazat megvallva nem szeretem kimutatni az érzelmeimet. A kínos szituációkat szinte mindig igyekszem poénnal elütni, hogy ne kelljen érzelgősködnöm vagy bármi mást csinálnom. Nem hiszem, hogy ez gyengeség volna, ugyanakkor tény, hogy ezzel az ember egy olyan sebezhető oldalát mutatja meg, amit nem biztos, hogy akar. Amitől kiszolgáltatottnak és elesettnek érzi magát. Ugyanakkor van olyan ami akaratom ellenére is kihozza ezt belőlem. Eddig elmondhattam magamról, hogy akaraterővel is gátat tudok szabni a könnyeimnek és max a tüskés gombóc akad meg a torkomon, de az utóbbi időben vagy szentimentális lettem, vagy egyszerűen belebotlottam abba az emberbe, aki tudja, hogy milyen húrokat pengessen meg a hárfán ahhoz, hogy teljesen fegyvertelenné váljak.

      8. Hogy viszonyulsz az idős emberekhez?
      Ahogy ők viszonyulnak a környezetükhöz. Udvarias vagyok, de a bunkókat kortól függetlenül nem szeretem. Alapjáraton pedig pont úgy viszonyulok hozzájuk, mint bármelyik másik emberhez.

      9. Képzeld el, hogy a Csalódottság egy ember. Hogy néz ki? Férfi vagy nő?
      Ez egy nagyon nehéz kérdés. Még sosem gondolkodtam a megszemélyesítésén, de talán nő lenne, mivel a nőkre jobban jellemző az érzelmek kimutatása. Fekete, részben fátyolszerű ruhában lenne, ami talán lebegne is körülötte és a görög istennők ruháját idézné és természetesen a tekintete lenne az, ami a leginkább elárulná.

      10. Mi a véleményed a zenei tehetségkutatókról?
      Amikor még újdonság, akkor azt mondom jó dolog, mert műsor a népnek és lehetőség a résztvevőknek. A sokadikról az a véleményem, hogy pénzpazarló ostobaság, mert ugyanazokat a köröket futják és egy olyan piacon bővítik vele a kínálatot, ahol alig akad vevő.

      11. Linkelsz nekem egy dalt, amit ha lehet, minden nap meghallgatsz?
      Evanescence - Bring Me to Life
      https://www.youtube.com/watch?v=3YxaaGgTQYM

      Törlés
    2. Nem véletlen kértelek ám meg, a válaszaidat olvasni igazi élmény. Összekapcsolni a tényeket a sejtésekkel, kiterjeszteni a rólad alkotott meglátásokat... csodás egy folyamat, a megismerés gyönyörűsége.
      Irtóra tetszik az, ahogy a Csalódottságot elképzeled, és természetesen lehet filmet csinálni a semmiről, pláne, ha Tom játszik benne.
      Nagyon köszönöm, hogy kitöltötted, máskor is várlak ♥

      Törlés
  6. Oké. LOKANE? Loki/Jane? Komoly? Tényleg? Hát ez odavág, de kell. Hallod én ezt bepróbálom. Nem feledkeztem meg arról, amit kértél, de most muszáj ezen is pattognom egy kicsinykét.
    Ennél furább már csak a Loki/Coulson lenne. Coulsont amúgy Furyval shippelem. (Candy hibája)
    És most a kérdések:
    1) Nem egyáltalán nem vagyok versengős tipus. De szükségem van a kihívásokra, amik nem hagynak ellustulni, úgyhogy azt mondanán helyzettől függ.

    2) Egy függőhídnak, amit már alig tartanak a kötelek, de még át lehet érni rajta ha gyors vagy. De ha nem, akkor zuhansz.

    3) A Buzi vérfarkasokat mindenképp, a leszbikus vámpirok után szabadon :D Amúgy én biztos valami zenés darabot rendeznék, musicalt, vagy bármit amiben van zene meg betétdalok. Témailag hát nem hiszem, hogy olyan nagyon korszakalkotót szeretnék, inkább olyat, ami ellazít, meg szórakoztat, és nevetsz rajta. És felkérném a győri színtársulatot, az egyszer biztos, a többin még vacillálok. Túl sok a lehetőség, de egy Mark Sheppard és Capaldi előnyt élveznek, már csak azért is mert skótok. Musicalt akarok szipp-szipp

    4) Jogosnak tartom, egy bizonyos határig.

    5) Viszek szalonnát, kenyeret, hagymát, egy kis borocskát, és partizunk is mellé. Mondjuk akkor már az SZJG-t is csapjuk hozzá pls.

    6) Nem pozitivan az biztos, mert nagyon magamba fordulnék, és nem csinálnék semmit. Úgyhogy nekem kell valami, amihat rám, ami nem enged bezárkózni. Azzal simán kiegyeznék, hogy lenne egy kis lakásom ahol meghúzhatnám magam és nem zargatna senki, de közben meg ott lennének a barátaim, egy csoport, vagy épp a munkahelyem (az ideális az lenne, ha mindhárom együtt lenne), akikkel el tudnék menni egyet sétálni, vagy kocsmába, vagy fesztiválra, vagy utazni. Szeretek egyedül lenni, kell is hogy egyedül legyek, de mindig nem akarnék.

    7) Kemény vagyok, mint a kád széle! :D (Ezzel a kifejezéssel az engedélyeddel elnyargalok, mert marhán tetszik). Igaz, hogy gyakorlatilag minden második ficen sirok, vagy filme vagy sorozaton és könyvön, meg eléggé meghatódok a hsz-ken is, de a szentimentalitásomat meg úgy az érzéseket hajlamos vagyok elviccelni, meg komolytalanságba átvinni, de megsérteni nem lehet, ahogy felidegesíteni se nagyon. Ha nem tudnám, hogy nem az, azt hinném Iker a horoszkópom annyira ellentétes vagyok. Azt hiszem.

    8) Hát nagy általánosságban nem sok mindent érzek irántuk, akit szeretek azt szeretem, akit nem, azt nem, de amúgy hát nem igazán gondolok felőlük semmit. Csak utálom, mikor tömegnyomor van a buszon, alig lehet leszállni, de háulról lököd, hogy menjek már. Na azt ki nem állhatom.

    9) Nem tudom, azt hiszem hermafrodita, hiszen mindenki csalódott már életében. Szerintem a tekintete a legmeghatározóbb, míg a többi testi tulajdonsága olyan átlagos, a ruházata is, csak a szemében látni az összetört reményeket. Nem hiszem, hogy sokáig farkasszemet tudnék vele nézni.

    10) unalmas, érti unalmas? Az első egynéhány még elment, aztán meg már felesleges is lett. Olyan, mint a foci: van, pénzlik, de hogy mi a francnak?

    11) Többet is szivem!
    Gary Jules - Mad World
    http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
    Carrie Underwood - Blown Away
    http://www.youtube.com/watch?v=pJgoHgpsb9I
    Doctor Who Doomsday theme
    http://www.youtube.com/watch?v=Am7eHyJ8_1Y
    Asszem ennyi.

    Köszi még egyszer te krumplicukorbogárka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, csillagfényem, hogy kitöltötted :) Annyira imádom olvasgatni a válaszaidat, sosem veszed sablonra a témát és az állatira tetszik.
      Írnál? LOKANE-t? De hát te nagyon utálod Jane-t! :'D Persze hatalmas érdeklődéssel várom, és ha megírod akkor dobok egy hátast örömömben. Igen, valamiért shippelem őket, tulajdonképpen az a gondolat pörgeti az agyam, hogy Loki eltudná-é csavarni a fejét ha nagyon akarná, de persze csak azért akarná hogy Thort bosszantsa meg hogy bizonyítsa van ő is olyan jó pasi.
      Ultrakirályságos partit fogunk csapni könyvégetés közben, csajok.
      *letakarítja a szalonnasütő nyársakat*

      Törlés