Illatos díjcsokraim édes csízeimtől


Egy különleges, rendhagyó díj kereng mostanság a bloggerek közt, amit én is megkaptam, négy ízben, édes csízeimtől, azaz Morgentől, Thiától, Mizuritól és vulp.-tól. Köszönöm drágák! ♥ 


Szabályok:

> Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
> Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad! 
> Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad! 
> Válaszolj a 12 kérdésre! 
> 12 dolog a saját blogodról! 
> Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban! 
> Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy ez építő jellegű legyen! 
> Cseréljetek linket egymással! 
> Legalább 12 embernek küld tovább!
> A díj [Dorothy] kezdeményezése


A díjat küldeném tovább Heathernek, Dianának, Catynek és Tatsunak, emellett pofátlan módon vissza Morgennek és Thiának. ♥
(emellett mindenkinek, aki kedvet érez ahhoz, hogy megossza velem a gondolatait a bloggal kapcsolatban~)
¤ ¤ ¤


Morgen
Tizenkét dolog Morgen blogjáról ~


  • lélekpengetően gyönyörű a design
  • a chat emotikonjai a világ egyik legcukibb dolgai
  • Morgen írói stílusa bámulatosan regényes
  • minden történetének abszolút sajátos hangulata van
  • a Hullámvölgy című történetének gyógytea, eső és faragott fa illata van (nem vagyok elmeroggyant)
  • a bloggerina az egyik legműveltebb ember, akit ismerek 
  • a padlón szoktam pörögni örömömben, hogy van, aki legalább annyira imádja a művészettörténetet és a törit, mint csekélységem
  • szokásom csak úgy rajtaütésszerűen vizitelni nála nap mint nap 
  • imádom Morgen stílusában, hogy nem ragozza a semmit, mégis kifinomult
  • végtelen örömmel tölt el, hogy a blogon levő írásoknak története is van, nem csak beszélünk a levegőbe
  • megveszem a zeneajánlókért
  • bizonyos történetei nem hajlandók kimászni a buksimból 



1. Mióta ismered a poisonwhiskey-t?

Ejha, hát pontos időt nehéz lenne mondani.. azóta, hogy először kommenteltél nekem. :) Nagyjából egy éve. :3 

2. Mi volt az első benyomásod rólam és a blogról?

Emlékszem először csak futólag jártam körbe a blogot, még csak fel sem merült bennem, hogy ekkora szerelembe fogok zuhanni vele. Aztán hagytam, hogy megtörténjen, ahw. Rólad szinte rögtön tudtam, hogy imádni foglak. 

3. Mit gondolsz a történetekről?

Afjgjglfldlh. Ezt. Értelmesebben (so-so) kifejtve: átgondolt, igényes, mesteri és művészi igényű az összes, és félőrültként vetem magam minden újra. A régiekre is, újból és újból. 

4. Zavar, hogy gyakran váltok design-t?


A legkevésbé sem, a stílusod (mind irodalmi, mind vizuális értelemben) függőséget okozott nekem.


5. Szerinted melyik fandomban írok a leginkább elfogadhatóan?



Sry, elfogadhatóan? Plíz nó. Minden fandom kíméletlenül a kezedre játszik - ha választanom kéne, Vikingséket mondanám, de a Marvel is örömkönnyeket hullat a tollad alatt. Aztán meg én a szavaid súlya alatt. 



6. Melyik a kedvenc történeted?


Nehéz lenne választani, de megkísérlek: A végén már csak füst marad 

7. Szoktál írni hozzászólást?

Mindig és folyton és üss le, ha sok már. :D

8. Mi a véleményed a nem túl népszerű fandomjaimról?

Imádom, hogy nem a divatfandomokat viszed, én, mint a Népszerűtlen Fandom Mellett Csökönyösen Kitartó Fétismócsing, szóval Isten őrizze meg jó szokásod. Vagy az istenek, yay.

9. Kedvenc páros?

Thorki, mindig s mindörökké; meg nálad a Ragnar/Athelstan. Nyupp. ♥

10. Mit látnál még szívesen a blogon? (gondolok itt... tulajdonképpen bármire, ami eszetekbe jut)

Gondolatfuttatásokat rólad, a benyomásaidról, gondolataidról. És MÉG TÖBB TÖRTÉNETET *-*

11. Elolvasol mindent, vagy csak azt, ami érdekel?

Mindent, akkor is, ha azt se tudtam a történetig, hogy van olyan fandom. :D

12. Tetszenek a történetekhez linkelt zenék? Meghallgatod őket egyáltalán? (hah, két kérdés egyszerre, na ezt figyeljétek)

Imádom a zeneajánlóidat. Mindig legyen, kérlek. Tökre rá vagyok kattanva az ajánlásaidra. :3





¤¤¤

vulp. 
[rust & stardust]


Tizenkét dolog vulp. blogjáról ~

  • imádom az új designt
  • még soha nem találkoztam hasonló bloggal, meg lettem véve kilóra ezzel a keveset leíró, mégis sokat mondó stílussal
  • apropó, stílus, annyira elegáns, laza és, nem tudom jobban kifejezni, maradandó 
  • AZT a verset azóta se tudom kiverni a fejemből, nem mintha akarnám
  • találtam valakit, akit szintén megvett magának Ralph Fiennes Amonja 
  • vulp. személyisége kincset érően egyedi és elbűvölő 
  • erőteljesen lelkitárs érzetem van, amikor kommunikálunk ♥ 
  • imádom, hogy úgy különleges az egész hölgyemény, hogy nem próbálja annak beállítani magát 
  • a bejegyzésekhez mellékelt képek ritkamód találóak MINDIG
  • vulp. azon kevés emberek egyike, akik hihetetlen mértékben érdekelnek 
  • szóval vulp. elérte hogy engem annyira érdekeljen (engem, akit nehéz ám megvenni nem fanfiction bloggal) hogy kövessem, szóval értitek, vulp.
  • ő szinte az egyetlen olyan minimalizmusban mozgó művésznő, akinél nem érzem erőltetettnek a dolgot


1 ✩ - személyes jellegű, vagy inkább fanfiction blogokat követsz?

Általában fanfiction blogokat, személyes jellegűt csak kettőt. Az egyik a tiéd. :) 

2 ✩ - mit gondolsz, érdemes lenne feldobálni pár egyperces apokaliptikus állapotokat mutató, wordös gyalázatomat?

A "gyalázat" szót jótékonyan meg sem hallottam, és TERMÉSZETESEN. 

3 ✩ - melyik bejegyzés tetszik a legjobban?

(ez), illetve a ficeid. :) 

4 ✩ - mennyire szőrszálhasogató a stílusom?

Pont annyira, hogy imádjalak érte, úgy, hogy amúgy a szőrszálhasogatás egyik nagy ellenzője vagyok.

5 ✩ - miért jó az minden fanfiction írónak, s olvasónak, hogy ha szabályos önkínzásba kezd, csak angstokat ír, vagy olvas?

A legjobb embert kérdezed; erre azt tudnám mondani, hogy azért, mert egy fajta feszültséglevezetés. Sokan úgy menekülnek a műfajtól, mint a tűztől, mert rossz látni, hogy az életben nem végződhetnek a dolgok mindig happy enddel. Én csak az angstban találom meg magam, mert ott írom ki magamból, ami bánt, és egy fluffy cucc nem hozna megkönnyebbülést. 

6 ✩ - mit gondolsz a blogom névválasztásáról?

Hogy remekül hangzik, és passzol is :3 

7 ✩ - zavaró, hogy kisbetűvel írok majdnem mindent?

A legkevésbé sem. Ez hozzátartozik a minimalista stílushoz, és amíg máshol a halálba bosszant, nálad kimondottan tetszik. 

8 ✩ - a nyárra való tekintettel összegyűjthetem a filmlistám teljes egészében? (lesz mit néznetek, na :3)

Nyár nélkül is, bármikor :) Jöhet számolatlanul a filmajánló. 

9 ✩ - kifogytam a kérdésekből is~

♥♥♥

¤¤¤

Thia
[my fanciful world]


Tizenkét dolog Thia blogjáról ~

  • amikor elkezdtem blogolni, Thia és blogja volt az, amit példaképnek tekintettem (olvasószám és írásban való fejlettség terén is)
  • Thia egy zseniális jégsárkány
  • imádom, hogy nem erőlteti orrba-szájba a fluffot 
  • imádom azt is, hogy rettenthetetlenül hű Lokihoz ♥
  • a stílusa iszonyatosan sokat fejlődött szűk egy év alatt
  • nagyon tetszik a design
  • fáj a szívem a Casual Affair című történetéért
  • gyakran éri el nálam a "zöldülök irigységemben" állapotot
  • ami megszállott imádattal együtt jelentkezik 
  • sosem fogok leállni a vérmes kommenteléssel
  • miatta kezdtem nézni a Sherlockot
  • miatta fogom végignézni


> Melyik a kedvenc történeted tőlem?

Minden, ami lehettünk volna, és minden, amivé váltunk ~ megölt. 

> Szerinted érdemes még folytatnom az írást?

Hogy érdemes-e? Abbahagynod nem érdemes, mert rojtosra ráglak.

> Mely fandomokat látnád itt szívesen?

Amíg Avengers/Thor van, szívemnek minden vágya ki van elégítve. 

> Ha raknák ki ide kritikákat (film, sorozat), azt elolvasnátok?

Természetesen, nagy érdeklődéssel várnám azokat is. :) 

> Vagy inkább a kritika rovatnak nyissak egy másik blogot?

Ahogy neked jobban tetszik, nekem mindenhogy jó. 

> Gyakran jársz fel ide?

Szinte mindennap. 

> Az írásaimon nagyon érződik, hogy nem beszélek jól?

Nem ereszted bő lére a dolgokat írásban sem, mégis nagyon kifejező vagy, a fogalmazásmódod rabul ejtő és érthető. Szóval nem, ha vannak gondjaid a verbális kommunikációival, az a műveiden cseppet sem látszik. 

> Tizenhat évnél idősebb vagy fiatalabb vagy? (Nem kell rá válaszolni, ha nem akarsz, és ha esetleg sért, akkor fogadd szívből jövő bocsánatkérésemet.)

Gwen drága irritálóan ifjonc, tizenhét éves kis légypiszok. 

> Tudtad, hogy van egy saját történetes blogom is?

Tudtam ám, olvasom is. 

> Rosszul reagálnál, ha egy-egy fandomban felbukkanna egy saját szereplő?

Abszolút nem, ezt én is bejátszottam már egyszer-kétszer (Sue, Hlédís, Sadrik fővezér, nem sorolom). Szerintem a saját karakterek jól tudnak szuperálni, ha jól és érdekesen vannak megírva. :) 

> Ránézésre, szerinted ez volt tizenkét kérdés? :D

Há, nem. 

¤¤¤

Mizuri

Tizenkét dolog Mizuri blogjáról ~


  • Mizuri és Jarith (meri) tehetnek arról, hogy elkezdtem frostironokat írni
  • az ő Sherlokija volt életem elsője, és szerelmes lettem belé
  • egész odáig el sem tudtam volna képzelni, hogy egy vámpír!Loki érdekes tudna lenni
  • szívből remélem, hogy fog még Lokival dolgozni 
  • örömmel tölt el, hogy nem csak én használok blogger-alapsablont :'D
  • "Lelki üdvök romba dőléséért felelősséget nem vállalok." Ez itt túl menő. 
  • Az egyik első slash blog volt, amit felfedeztem. 
  • Szóval igen, nagy szerepe volt a slashre-szokásomban.
  • Rebegve kérem, hogy ne törölje le a Thor fandomban írt mestermunkáit.
  • Nagyon érdekel a személyisége, viszont nem szokása önelemző bejegyzéseket posztolgatni. 
  • Szeretem a stílusának mesterkéletlen líraiságát. 
  • Nagyon tetszettek a Stucky sztorijai is, pedig nem is shippelem őket. 

1. Mit gondolsz a történetekről?

Amelyeket olvastam, tehát az Avengers fandomúak, egytől-egyig nagyszerűek, és még többet szeretnék belőlük. OwO

2. Van számodra ismeretlen fandom/páros, amit jobban meg szeretnél ismerni?

Talán a WTNV Cecil/Carlosa. 

3. Ha egy fandomban létezik film/játék és könyv/képregény is, melyik veszed alapul? Vagy mindkettőt?

A filmet, inkább. :) Thorék esetében a mitológiát is. 

4. A blogon vannak angyalokat tartalmazó fanficek is, mivel angyalokból sosem lehet elég. Mi a te véleményed szárnyas barátainkról?

Fú, távolról figyelem őket, ritkán olvasok velük - a keresztény felfogással vannak kisebb-nagyobb, inkább nagyobb problémáim. 

5. Fanfiction és történelem együtt? Avagy mennyire (nem)szereted belekeverni a mi történelmünket egy-egy AU-ba?

Megszállottan imádom a törit és általában teleheadcanonozom és AU-zom a sztorijaimat történelmi kikacsintásokkal. 

6. Kedvenc történet(ek) a blogomon?

Another old piece of nightmares ~ Gyönyörű, misztikus és izgalmas. 
Kawarahiwa ~ Frostiron karrierem egyik indítója. 

7. Valamilyen fandom, amit szívesen ajánlanál/látnál a blogon?

Még több Avengers. ^^

8. Gondolatok a blog külleméről?

Tetszetősen letisztult, egyszerű és mégis stílusos, jó ránézni. 

9. Milyen hibákat, baklövéseket tudnál kiemelni az itteni fanficekből? 

Pls, semmilyet. Még ilyen gondolatot. Max azt, hogy nincs elég, kell mééééég! 

10. Melyiket kedveled jobban: happy end, vagy szívszorongató végződés?

Szívszaggatás ész nélkül. Egyszerűen csak attól érzem jól magam - minél kegyetlenebb valami, nekem annál nagyobb öröm. Egy mazochista őrült vagyok, olvasóim pechére szadista is. 

11. Hm. Gondolkozol néha azon, hogy élnél, mit csinálnál, ha valamelyik fandom hirtelen magába szippantana, és ott kéne élned? 

Hm, hát már volt, hogy eltűnődtem, mit csinálnék Asgardban, mármint Loki eszelős, meredt bámulásán kívül... de sokra nem jutottam, mivel utálok magamra gondolni. :'D

12. Hmm. Telefonról olvasol szívesebben, vagy gépről?

Csakis gépről. :) 


¤¤¤

Tizenkét dolog a Kísértsük a sorsot!-ról ~ 

  • amikor elkezdtem, egy percig sem gondoltam azt, hogy nem zárom be két héten belül
  • direkt nem egységesítem a képeket, volt már, hogy felmerült bennem egy ilyen terv, de rájöttem, hogy az őrült sztorijaimhoz nem illene a szép, méretre szabott precizitás
  • képtelen vagyok más fandomok felé fordulni, tervezem a Cherikem letörlését is (kiutáltam magam a fandomból)
  • a blogom és még inkább az olvasóim jelentik nekem az élet legnagyobb örömét
  • sok-sok csodás ismerősre tettem szert a blog által (istenem ti mindnyájan ti. ♥)
  • egyetlenegy teljes happy enddel bíró sztorim sincs
  • eddig három elvetélt crack/fluff kísérletem volt
  • előszeretettel alakítom úgy a történeteimet, hogy szinte alig legyen köze a Marvelhez, annál több a mitológiához 
  • a blog kilövése óta nagyjából felgyógyultam a depressziómból és sokkal boldogabb vagyok 
  • szeretnék ugyanolyan gyakran frissíteni, mint anno 
  • minden egyes történetemnek írok vázlatot
  • mindig halálra görcsölöm magam azon, hogy a következő történetemet is ugyanannyira fogjátok-e szeretni, mint az előzőeket 


Az én kérdésbokrétám, amit mint mondtam, orvul megjelöltjeimen kívül kitölthet bárki, akinek kedve van hozzám szólni 


  • Mi a véleményed rólam nagy általánosságban? (nem kell visszafognotok magatokat)
  • Van olyan fandom, amiből szívesen olvasnál tőlem?
  • Melyik a kedvenc novellád a blogról? (ha van ilyen).
  • Melyik a kedvenc többfejezetesed? (Lygavarir, Holdningsendring, Szárnyaszegett, Színfoltok). (megint csak ha van kedvenc).
  • Van olyan dolog meglátásod szerint, amin feltétlen változtatnom kellene?
  • Szoktál kommentelni? Ha nem, mi okból? (nem muszáj válaszolnod persze :) )
  • Szokott zavarni, ha nagyon meredek, rendhagyó dolgokat dolgozok fel a ficeimben, vagy teszek a cselekmény elemévé?
  • A zeneajánlóimról mi a véleményed, van értelmük? :D
  • Mit gondolsz általánosságban a történeteimről?
  • Van bennük bármi egyedi is? (igyekszik az ember..)
  • Szerinted mi lehet az oka annak, hogy egyre kevesebben írnak Lokival?
  • Szoktál még reménykedni nálam a happy endben, vagy már minden reményt kiöltem belőled? 

várom a válaszaitokat, kincsek ~

12 megjegyzés:

  1. Jesszus, milyen gyönyörűséges dolgokat írtál nekem/rólam, mindjárt elájulok itten. És nem megyek be délután órára. És ha lesz hat igazolatlanom, az miattad lesz te te te :3
    Kicsit reflektálnék a válaszaidra először, ha nem gond. Úúúúgy örülök, hogy ennyire tetszett az a Loki/Jorg sztori, én azt hittem, senki nem fogja elolvasni x.x Igyekszem Ragniékkal is írni, de most annyira megy nálam a Thief-mánia (készülget egy Loki/Garrett pampampam)...
    Akkor a válaszok:

    Mi a véleményed rólam nagy általánosságban? (nem kell visszafognotok magatokat)
    Imádlak. Kicsit bővebben pedig nagyon adok a véleményedre, te vagy az egyik olyan blogger, akire abszolút felnézek. Olyan kár, hogy nem ismerlek személyesen x.x

    Van olyan fandom, amiből szívesen olvasnál tőlem?
    *suttog* Assassin's Creed... *még halkabban suttog* Vikings...

    Melyik a kedvenc novellád a blogról? (ha van ilyen).
    Hűha. Nehéz kiválasztani egyet... De talán a Dallamtörés. És a Fornum goðum. Bocsi, kettő lett, maradhat?

    Melyik a kedvenc többfejezetesed? (Lygavarir, Holdningsendring, Szárnyaszegett, Színfoltok). (megint csak ha van kedvenc).
    Most mondjam, hogy mindet imádom?? A Színfoltokat azért, mert festő-Loki, annyira tudtam vele azonosulni, úristen és megint kedvem támadt festeni. A Szárnyaszegettet a furcsa párosítás miatt imádtam, annyira elképesztő volt a dinamika a két kis drága között... És a Lygavarir. Ó, az a történet...

    Van olyan dolog meglátásod szerint, amin feltétlen változtatnom kellene?
    Ha most hagynám előtörni a durván kritikusnak nevelt művészetis énemet, egyből a design-t mondanám (nem szeretem az alapsablonokat valamiért), de nem hagyom, mert ő nem fair és mellé még kegyetlenül bunkó is.

    Szoktál kommentelni? Ha nem, mi okból? (nem muszáj válaszolnod persze :) )
    Szoktam hát, néha ugyan késéssel, de azért igyekszem.

    Szokott zavarni, ha nagyon meredek, rendhagyó dolgokat dolgozok fel a ficeimben, vagy teszek a cselekmény elemévé?
    Nem, sőt. Annyira jól jeleníted meg ezeket a témákat, hogy nem is lenne Gwen-fic a Gwen-fic nélkülük.

    A zeneajánlóimról mi a véleményed, van értelmük? :D
    Azóta imádom az Ólafur Arnalds-t, mióta nálad egyszer meghallgattam.

    Mit gondolsz általánosságban a történeteimről?
    Szívszorongatóan gyönyörűek, az angsthoz már hozzászoktam és fura is lenne, ha nem szenvelegne benne valaki. A képek és azok a csodás mondataid pedig... *u*

    Van bennük bármi egyedi is? (igyekszik az ember..)
    Perszehogy. Egyébként nekem erről az a véleményem, hogy mindenki egyedi, mindenki máshogy jelenít meg egy-egy témát. Erre a rajzórákon jöttem rá, ott ugyebár ugyanaz a modell, ugyanazt rajzolja mindenki, mégsem lesz egyetlen ugyanolyan rajz sem. Soha.

    Szerinted mi lehet az oka annak, hogy egyre kevesebben írnak Lokival?
    Talán az, hogy már nem annyira felkapott. De ha magamból indulok ki, akkor az is lehet, hogy belefáradtak az univerzumba (ami nem jelenti feltétlenül azt, hogy Lokiba is, csak hát szegényt nem nyomatják már annyira, mint régen).

    Szoktál még reménykedni nálam a happy endben, vagy már minden reményt kiöltem belőled?
    Inkább az utóbbi, de nem baj ám. :D Ha valaminek depinek kell lennie, akkor az lesz.

    Puszillak és köszönöm a visszaküldést :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az igazat mondtam minden szavammal, mályvacukrom. Pammpamm, Lokit hallottak füleim? Imádom a crossovereidet, ide velük! (Ha már Jorggal is megvettél kilóra).
      A válaszaid pedig... locsolj fel. Elég nehéz bármi összefüggőt meg értelmest mondani, de most komolyan, lehet erre? Csak pityogni tudok meg ölelgetni a levegőt magam körül. Lygavarir, Fornum Godum? Én egyikre sem vagyok büszke, te meg.. ahejj. OuO Végtelenül boldog vagyok most.
      A design egy kritikus pont. Igazából nem érzem létszükségletnek, hogy leváltsam az alap-blogger sablont, amúgy sem tudok kódolni, én egyelőre megvagyok vele - ha viszont az olvasásban okoz nehézségeket, akkor van gáz.
      Köszönöm, hogy kitöltötted, drága, puszillak százszor ♥

      Törlés
  2. No, itten vagyok töltögetni. :3

    1. Mi a véleményed rólam nagy általánosságban? (nem kell visszafognotok magatokat)
    Egy tündéri csoda vagy, és gyémántos kösöntyűket kéne ajándékozni neked. Szeretek veled beszélgetni, mert nagyon jó kis fanfiction ötleteket adsz, és mert egy érdekes személynek talállak.

    2. Van olyan fandom, amiből szívesen olvasnál tőlem?
    Kingsman, Good Omens. :) Ha eszembe jut még valami akkor szólok. :))

    3. Melyik a kedvenc novellád a blogról? (ha van ilyen).
    Az összes. Fizikailag képtelen vagyok választani, mert mindegyikben van valami igazán gyönyörű.

    4. Melyik a kedvenc többfejezetesed? (Lygavarir, Holdningsendring, Szárnyaszegett, Színfoltok). (megint csak ha van kedvenc).
    A Lygavavir egy kicsit a többiek fölé emelkedik.

    5. Van olyan dolog meglátásod szerint, amin feltétlen változtatnom kellene?
    Semmin. Esetleg annyin, hogy gyakrabban legyen friss. :D

    6. Szoktál kommentelni? Ha nem, mi okból? (nem muszáj válaszolnod persze :) )
    Ó, szoktam, bár mostanában kissé lusta és elfoglalt vagyok, de igyekezem. :)

    7. Szokott zavarni, ha nagyon meredek, rendhagyó dolgokat dolgozok fel a ficeimben, vagy teszek a cselekmény elemévé?
    Nem. Attól csak még érdekesebb a storyjaid.

    8. A zeneajánlóimról mi a véleményed, van értelmük? :D
    Hát én nem mindig hallgatom azt a zenét,amit éppen egy fichez ajánlanak, mert általában akkora már megy valami a fülemben.

    9. Mit gondolsz általánosságban a történeteimről?
    Ki akarom nyomtatni az összeset, hogy magamhoz tudjam ölelgetni. Minden. Egyes. Szavadat.
    De sajnos nem tudom kinyomtatni. :(

    10.Van bennük bármi egyedi is? (igyekszik az ember..)
    Persze. Benne vagy te is, minden egyes történetedben, és ettől is lesz tökéletesen egyedi.

    11. Szerinted mi lehet az oka annak, hogy egyre kevesebben írnak Lokival?
    Mert túl keveset szerepel a filmekben az utolsó időkben. Ha benne lett volna az AoU-ban, akkor szerintem újra fel lenne emelkedve. (Meg fogom írni azt a kivágott jelenetet.)

    12. Szoktál még reménykedni nálam a happy endben, vagy már minden reményt kiöltem belőled?
    Nekem tökéletesen jók a történeteid, szeretem, hogy kínlódnak a karakterek. Bár azért néha haragszom rád, mert vannak csúnya húzásaid, de a sad and hagy legtöbb nyomot az emberben. :) *eltért kissé a kérdéstől*
    Néha reménykedem, néha nem. :D


    Olyan csodás dolgokat írtál rólam, hogy bekönnyezett a szemem. Soha nem voltam még példakép, egyszerűen túl rossz vagyok ahhoz, és akkor jössz te és... Na jó. Köszönöm. Nagyon jól estek ezek a szavaid, igazán. Köszönöm. *hug*
    Őszinte híved: Thia, a jégsárkány

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most konszolidáltan szétolvadok, és megpróbálom levakarni magam a plafonról, meg ilyenek. És a válaszaidtól úgy érzem magam, mintha virágba borultam volna, meg ehrrr ♥
      Szereted a Lygavarirt, hát te is? Pedig az.. jaj te. Folytatom már, meg gyakoribb friss, izéjj, hát időm nem sok van, de ihletem, na az mint a ház, lányok!
      Köszönöm minden aranysújtásos szavadat, és téged, hogy vagy, meg izé, és MI AZ HOGY ROSSZ VAGY meg micsoda, tökéletes vagy és mentáscukorka. Nincs vita.

      Törlés
  3. Hát nem elírtam a Lygavarirt? Hát nem? De. Bocsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is elírom, long live izlandi címek!

      Törlés
  4. Azt hiszem, én is kommentben szépikézlek meg, úgyse küldöm tovább, mert még mindig tombol nálam az önérzetem teljes romokban heverése, úgyhogy inkább nem vagyok rá kíváncsi, ki-mit gondol a blogomról xD De nagyon édes vagy, hogy nekem küldted és jajj, szívecskéket ereget <3 Na, válaszválasz:
    1. Mi a véleményed rólam nagy általánosságban? (nem kell visszafognotok magatokat)
    Zen pszichopata és ölelgetnivaló vattacukormaci, aki jóval kevesebb szeretetet kap, mint amennyit érdemelne. Szóval most jól megölelgetlek *ölel*

    2. Van olyan fandom, amiből szívesen olvasnál tőlem?
    Bőven boldog vagyok a sok-sok Lokival, amiket adsz nekünk, nem is kérhetnék ennél többet. De ha nekilátsz a Black Sailsnek és találsz benne valamit, azt szívesen olvasnék tőled, angsthegyek mindenütt és femslash~. (Csak mondom. Csak mondom.)

    3. Melyik a kedvenc novellád a blogról? (ha van ilyen).
    Endümion. Mert úgy kiüresedtem utána, mint egy soha nem használt kancsó. (Hasonlatok, hasonlatok.)

    4. Melyik a kedvenc többfejezetesed? (Lygavarir, Holdningsendring, Szárnyaszegett, Színfoltok). (megint csak ha van kedvenc).
    Színfoltok, mert az volt az első, amit olvastam tőled és máig él bennem az érzés, amit akkor keltett bennem és hogy akarok tőled még-még-még. Holdningsendring, mert TYR, te szemét. A Színfoltokban boldogságot lelek, ha eszembe jut, a Holdningnak meg függője vagyok. Nem tudok választani, bocsi.

    5. Van olyan dolog meglátásod szerint, amin feltétlen változtatnom kellene?
    Tökéletes vagy te így, ahogy vagy <3

    6. Szoktál kommentelni? Ha nem, mi okból? (nem muszáj válaszolnod persze :) )
    Amikor eszembe jut és hozzád méltónak érzem a kommentemet, akkor igen. Ha nem, annak a lustaságom az oka és hogy úgy érzem, úgyse tudnék mondani semmi értelmeset, de akkor meg úgyis rajongok neked privátban.

    7. Szokott zavarni, ha nagyon meredek, rendhagyó dolgokat dolgozok fel a ficeimben, vagy teszek a cselekmény elemévé?
    Ezért imádlak <3

    8. A zeneajánlóimról mi a véleményed, van értelmük? :D
    Biztosan van, én megvallom, nem szoktam belenézni senki zeneajánlójába - kíváncsi vagyok rájuk, egyszer valamikor átböngészem, de valahogy sose jut eszembe.

    9. Mit gondolsz általánosságban a történeteimről?
    Még jobban megerősítenek abban, hogy ölelgetnivaló vattacukormaci vagy. Fantasztikusak a leírásaid és rengeteget fejlődtél, mióta ismerlek, pedig már akkor sem voltál semmi, amikor összeakadtunk annak idején Merin. Rebegve imádok mindent, amit írsz és esz a sárga irigység, hogy tudsz ilyen hosszú dolgokat írni, én is akarok ilyet.

    10. Van bennük bármi egyedi is? (igyekszik az ember..)
    MINDEN. Senki más nem tud úgy írni, mint te, és tudom, ez közhely, de te, te vagy és belőled nincs több. (Hidd el, én tudom, csalódtam már elég sokat.)

    11. Szerinted mi lehet az oka annak, hogy egyre kevesebben írnak Lokival?
    Szerintem az, hogy már "régen" volt róla film. Oké, hogy mindig beszélnek róla és nagy körülötte az érdeklődés, de feltűnik rengeteg új fandom és az emberek elmennek arra, aztán ha megint ötletet látnak benne, szerintem visszatérnek hozzá. Én sem írtam vele egy ideje, de rengeteg ötletem van és még mindig ugyanúgy szeretem Lokit, mint mikor elkezdtem ezt az egészet. (És valljuk be, például Thor 2-ből kiinduló ficet jóval kevesebbet láttam, mint a Thor 2-őt teljesen ignoráló vagy átíró ficet, ami nem rossz, csak úgy tűnik, kevesebb lehetőséget látnak benne.)

    12. Szoktál még reménykedni nálam a happy endben, vagy már minden reményt kiöltem belőled?
    Ismétlem: vattacukormaci. Szeretném, ha megtalálnád a boldogságodat, mert ha megtalálod a tiédet, akkor tudom, hogy nekik is el tudod majd képzelni. Én remélem, hogy megtalálod valamikor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tatsu, te kókuszpuszi!
      Az ördög vigyen el, vagyis ne, de érted, itt törölgetem a képemet az édességes válaszaid után, mert egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ilyen csodálatos emberek vannak a földön, mint te, HOGY TE VAGY. Annyira nagyon ismersz, és látsz, nem csak szemlélsz, ami mindennél többet ér. Az, hogy a történeteim ennyire nagy hatással vannak rád, külön öröm, egyenesen az égbe repít ezt tudni, érezni, meg érted.
      A Loki-problematika olybá tűnik elég összetett, de remélem leszünk azért páran, akik kitartanak a kis hisztizsák mellett.
      Köszönöm a létedet és a fantasztikus válaszaidat, bonbont akarok csinálni mindből és elmajszolni.

      Törlés
  5. •Mi a véleményed rólam nagy általánosságban? (nem kell visszafognotok magatokat)
    Meglátásom szerint rendkívül intelligens vagy tele mély érzésekkel és kellő művészi ambícióval, hogy ezeket meg is jelenítsd. Ugyanakkor borzalmas mértékű önbizalom hiányban szenvedsz.
    •Van olyan fandom, amiből szívesen olvasnál tőlem?
    Talán a Harry Potter. Bár az igazat megvallva tökéletesen és maximálisan megelégszem Lokival, csak ne hagyd abba!
    •Melyik a kedvenc novellád a blogról? (ha van ilyen).
    Az összes? Mindegyik másért. Inkább kiemelek párat, mert tisztességtelennek tartanám rangsorolni őket.
    Utazó: Egyszerűen imádom! Imádom, mert a tiéd. Imádom, mert különleges. Imádom, mert amikor olvastam teljesen rabul ejtette és azóta sem engedett el. Kényszeresen ajánlgatom mindenkinek, akiről csak egy kicsit is úgy gondolom, hogy számot tarthat az érdeklődésére.
    Óda a békétlenséghez: Egy gyönyörű és rendkívül érzelmes alternatív elképzelése volt a filmben megismert jelenetnek és annak, hogy hogyan folytatódhatott volna.
    Endümion: Szép és kínzó egyszerre. Az érzések mélyek, hitelesek, a remény pedig, ami soha nem képes meghalni, talán kínzóbb, mint bármikor máskor.
    Fornum godum: Erre meg már a szavakat sem találom, hogy miért, de fantasztikusan gyönyörű!
    Két perc kétségbeesés: Szinte már itt is ugyanabban szenvedek. Gyűlölöm a Thor második részében Loki halálát. És gyűlölöm a zenét is ami akkor hallható. Gyűlölöm és mégis olyan, mint egy mágnes. Ez a történet is pontosan olyan.
    Lamentáció, halálos dózisba: Egy kálvária, amihez hozzáfűz egy ajánlás is.
    És a Napégés és jégverés…!
    •Melyik a kedvenc többfejezetesed? (Lygavarir, Holdningsendring, Szárnyaszegett, Színfoltok). (megint csak ha van kedvenc).
    Újabb diszkriminációs merénylet! Szerettem a Színfoltokat. Annyira érzékletes és annyira képi volt az egész, hogy az összes festményt úgy láttam, mintha csak előttem állt volna mind. A történet vége pedig az egyik legkegyetlenebb volt.
    A Dallamtörés ugyanilyen hatással volt rám, és a vége olyan volt számomra, amit sosem leszek képes kiheverni. Kínzó, kegyetlen és pusztító. Ne szólj szám, nem fáj fejem…
    Szárnyaszegett: Magával ragadó és nem tekinthetek el attól az apróságtól sem, hogy személyesen is érintve vagyok a dologban.
    A Holdningsendring: Nem emlékszem rá, hogy Lokit valaha is ilyen kis mocsoknak írtad volna meg…
    A Gridastadur is elég elsöprő erővel hatott rám.

    VálaszTörlés
  6. •Van olyan dolog meglátásod szerint, amin feltétlen változtatnom kellene?
    Minden itt jártamkor háborgok egy sort a Rászánom magam mondaton a történeteid bevezetője alatt. Indítványozom az átírását valami, Szeretném elolvasni jellegűre. De mivel ez a nem létező önbizalmad kivetülése, ezért leginkább azon kellene változtatni, de sürgősséggel.
    •Szoktál kommentelni? Ha nem, mi okból? (nem muszáj válaszolnod persze :) )
    Abszolút nem. Amiket gondolok nem komment képesek és amúgy sem szokásom kimondottan véleményezni.
    •Szokott zavarni, ha nagyon meredek, rendhagyó dolgokat dolgozok fel a ficeimben, vagy teszek a cselekmény elemévé?
    Nem. Inkább úgy hiszem, hogy mélyebbé és elgondolkodtatóbbá teszik a történeteket.
    •A zeneajánlóimról mi a véleményed, van értelmük? :D
    Teljes mértékig. Meg is szoktam őket hallgatni. A mixeid pedig kimondottan mélyek.

    VálaszTörlés
  7. •Mit gondolsz általánosságban a történeteimről?
    Szeretem őket. Megmagyarázhatatlan érzéseket generálnak. Nagyon vizuálisak. Mindegy, hogy érzelemről vagy tárgyról, személyről van szó, minden élesen jelenik meg. Minden történeted olyan, mint egy gyönyörűen és aprólékosan kidolgozott festmény. Könnyedén bele lehet feledkezni, mert egyszerűen beszippant. Talán pont ez az oka annak is, hogy olyan kínzó tud lenni. Minden alkalommal mintha bennem is meghalna tőle valami. Az irónia, hogy nyilván erre mindenkinek szüksége van, aki olvassa. Az összes gyönyörű és mind többet mesél, mint amennyit a látszat mutat. Beszélő történet egytől egyig.
    •Van bennük bármi egyedi is? (igyekszik az ember..)
    Az előző pontban olvashatók alapján nem kevés. És ezt jól meg kellene jegyezned, tudomásul venned és legfőképpen elhinned!
    •Szerinted mi lehet az oka annak, hogy egyre kevesebben írnak Lokival?
    Valószínűleg a tűz tehet róla. Hirtelen gyulladás, hatalmas lángokkal és gyors kiégéssel. Nyilván aki gyorsan kiábrándul belőle, meg sem értette igazán. De mindenesetre nem szerette annyira, mint ahogyan azt a lángolás elején gondolta.
    •Szoktál még reménykedni nálam a happy endben, vagy már minden reményt kiöltem belőled?
    Nem. Én csak abban szoktam, hogy a következő végén nem kerülök padlóra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sue! Sokáig gondolkodtam, mit is mondhatnék, ami kifejezné, mennyire sokat jelentettek nekem a válaszaid; fénycsatornát nyitottál a lelkemben és minden szavadat aranyba akarom foglaltatni. Nem tudom, van-e ember, aki nálad többet tett volna hozzá az életemhez, úgy, hogy az írásaimon át ismerkedtünk meg. Egyenes vagy, nyílt és őszinte, amiért végtelenül hálás vagyok.
      A rászánom magam dolgot megváltoztattam. Kicsit gáznak érzem a mostanit de az előző is az volt. Reménytelen vagyok - Reménytelen eset! (Heatheeeeeeeer)
      Amit a történeteimről írtál... hát jáj. Jháháááj. Lenne értelme ezt csinálnom? Really? Úgy örülök, hogy így átjön nektek, neked, egek. Csak pislogok, hápogok és értelmetlenségeket hordok össze.

      Törlés