Valami nincs rendben velem


Ez egy ilyen muszáj-elmondanom bejegyzés lesz, mert bár nem erősségem a problémáim meg a kálváriám kifejtése, úgy érzem, van pár dolog, amit el kell mondanom, már csak a blog jövője miatt is. 



Nem szeretek magamról locsogni, erősen dolgozik bennem az "ez meg kit érdekel" ördögöcske, most sem érzem úgy, hogy ennek a bejegyzésnek túl sok létjogosultsága lenne, de valahol mégis. Ez a bejegyzés rövid lesz, őszinte meg összeszedetlen, mert mostanában én magam is rém összeszedetlen vagyok, és igazából nagyon szerencsétlenül áll most a lelkiszénám.

Amikor elindítottam a blogot, én nem gondoltam túl komolyan, egy ismerős unszolására vágtam bele, és nem terveztem hosszú jövőt neki; de aztán jöttetek TI, és megesküszöm, ti, olvasóim (és köztetek azok, akik amellett, hogy olvasóim vagytok, még a barátaimnak is nevezhetlek titeket) vagytok a mindeneim. Rettenetesen egyedül lennék nélkületek, mert a környezetem, nos, nem túl optimális egy magamfajta számára - ebbe nagyon hosszúra nyúlna belemennem, meg amúgy is, sokan küzdenek hasonló problémával közülünk, nem kell, hogy még egy valaki megénekelje, az meg pláne nem kell, hogy én legyek az. 

Ami miatt ez a bejegyzés megszületett, az a mostani állapotom. Úgy érzem, itt elmondhatom, tehát lényeg, mi lényeg, egy-másfél éve súlyosan depressziós voltam, szuicid hajlamokkal, kezelve viszont sohasem voltam, a diagnózisig sikerült csak eljutni - magamat kúráltam mindig is, és hát menthetetlenül visszamaradtak szorongások, pszichés gondok, bármennyire is sikerült kilábalnom az önkínzó-és önpusztító gondolatokból/kényszercselekvésekből. 
Én nem vagyok az a csendben vergődős fajta, aki a végtelenségig nyújtja a saját melodrámáját, szinte már "belekényelmesedve". Talpra akarok állni újból és újból, és fogok is, mert most komolyan - nem csak a rossz létezik ezen a világon. Történtek rossz dolgok, azt hiszem fognak is, és ami miatt most szét vagyok esve, az már egy évtizedes körülmény. Olykor enyhül, olykor durvul, most épp durvult, pont a legrosszabbkor, mert a fejemet sem találom újabban, a sulis hajtás miatt, meg amiatt, hogy a hozzám legközelebb álló emberek nagy része mostanság nagyon elfoglalt, amit megértek, én mindig igyekszem megértő lenni, és elfogadó, és perszehogyvárok, és nincssemmigond, és megoldomvalahogy. Én nem neheztelek senkire sem, és változatlanul megértem, és tudom magamról, hogy nem vagyok mindig jó társaság. Remélem, nincs ilyesmiről szó, csak sjkggpsosafgt, nem tudok mit kezdeni magammal. 

Csak egyszerűen rosszul vagyok, gombóc van a gyomromban és üresség a mellkasomban, és azt sem tudom mi bánt, meg hogy most miért is traktállak titeket ezzel... bár de, azt tudom, azért, mert ez kihat az irodalmamra is, ami per pillanat nem óhajt létezni. Képtelen vagyok írni. Ficet. Akármit. Csak nézem a lapokat és van kedv, van százezernyi ötlet, van ihlet, de nincs erőm
Ennek ellenére igyekszem mielőbb frissíteni, csak egy kis türelmet kérek, és ne haragudjatok. 
És nem, azt hiszem, bárhogy próbálkozom, nem fogok tudni cracket írni, vagy bármit, aminek a végén nem akartok eret metélni. Nem direkt csinálom, és nem akarok senkit sem lelombozni igazán, egyszerűen nem megy. Nem tudok boldoggá tenni senkit, sem a valóságban, sem akkor, ha kitalált emberekről van szó. 
ne haragudjatok
ne haragudjatok
ne haragudjatok  

6 megjegyzés:

  1. Jaj, drága, drága Gwen.
    Nem tudom, mit mondhatnék, amitől jobb lenne. Talán csak annyit, hogy tarts ki:) Sajnos van tapasztalatom ebben, egy éve a szemem előtt omlott össze az egyik legkedvesebb osztálytársam, és a legrosszabb az volt, hogy még csak fel sem tűnt addig, amíg el nem mondta. Ezt csak azért hozom fel, mert szerintem nem kell szégyellni egy ilyen bejegyzést, hiszen ez is te vagy, ugyanúgy, mint a fantasztikus történeteid (bármilyen szívszorítóak is). És ha nem mondod el vagy írod le, hogy bánt valami, akkor mi sem tudunk támogatni.
    Ami pedig az írást illeti: ha úgy érzed, most nem megy, akkor ne erőltesd. Nyugodtan tarthatsz szünetet, adj időt magadnak és a művészetednek is. Én biztosan nem neheztelek majd miatta, hiszen az a fontos, hogy elsősorban te legyél rendben.
    Szóval csak azt akarom mondani, hogy rám számíthatsz, bármi történjen:) Isten ments, hogy haragudjak rád azért, mert éppen nem tudsz gyakran frissíteni. És készülj fel, mert virtuálisan most küldök neked egy hatalmas ölelést ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes varázsos Morgenem. ♥
      A szavaid gyógyírek a lelkemnek és hálásan köszönöm, hogy reagáltál erre, mert sebtiben ki akartam törölni, amint kitettem, mert... á, egyszerűen ostobán érzem magam, amikor a saját érzéseimről beszélek. Köszönöm a megértésed, a támogatásod, és mindent, hogy vagy, meg hogy még most is meleg takaróba bugyolálod a lelkem.♥
      Viszonoztam a nagy ölelést, csontcsikorgatóan OvO

      Törlés
  2. Oké-oké, a francba, ha egyszer tényleg találkozunk, akkora ölelgetést fogsz kapni, hogy esetleg pár tökéletes csontodat el is töröm, de tökre megéri majd.<3
    Csak mondom, de nyugodtan írj [persze csak ha tudsz, és szeretnél]; leginkább azért nem válaszoltam emailen keresztül, mert képtelen vagyok önmagamról beszélni /ennek ellenére folyamatosan azt csinálom, de jajj/, de téged nagyon-nagyon szívesen meghallgatlak, azon túl is, hogy annyi mindennel tartozok neked, amiért elviselsz. Meg amúgy chaten is bármikor rám ronthatsz, mert nagyjából 24/7 válaszolok.
    És fájdalmasan átérzem a soraidat, de hidd el, hogy hozzám - és szerintem rengeteg más emberhez is - nyugodtan fordulhatsz, még ha a depressziós tévképzeteid azt üzenik, hogy mindenki utál.
    Az pedig, hogy nem írsz, egyedül a te döntésed, és amilyen fantasztikusakat szoktál alkotni, biztos, hogy megvárjuk, míg jobban leszel. És idővel, tudom, hogy jobban leszel, mert te vagy az egyik legerősebb személyiség, akit ismerek.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remegve várom a napot, hogy kölcsönösen agyonnyomorgassuk egymást pasztellmuffinom ♥ És nagyon szeretnék neked írni, mert imádlak és a gondolataid virágszirmokból, végtelen bölcsességből és mennyei költészetből állnak, de ahogy te is, én is utálok magamról beszélni, meg én még nyomi is vagyok.
      Nagyon köszönöm hogy idehajoltál most hozzám egy virtuális forrótea-ölelésre, mert rengeteget jelent, és puszillak és imádlak nagyon. nagyon. ♥

      Törlés
  3. Oh, Gwen...én csak azt tudom neked elmondani, amit fentebb is írtak, egyszer biztosan szétnyomorgatlak, ha találkozunk. Igazán tudom, mit élsz át, bár ez most nem az én gondjaim helye, de hasonló cipőben jártunk/járunk, és sajnos ez az ilyen különleges emberekről, mint te, vagy az olvasótáborod, általában elmondható. Nehéz a társadalom peremére sodródni, és szembemenni az árral, ha egyszer folyton nyílt és tiszta empátiát kellene érezned.
    Bármikor, amikor úgy érzed, hogy összezuhansz, és kicsusszan a lábad alól a talaj, keress meg, adok elérhetőséget, ha igény tartasz rá!
    Nem kell csüggedned, mi mind itt vagyunk neked. Szeretünk!! ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vulp., életem. ♥ Annyira hálás vagyok, hogy itt vagy most nekem, te vattacukorszitakötő, tényleg, ez most rengeteget jelent nekem. És történjen meg mielőbb az összeölelkezés, mert imádlak és mert mert... Istenem, annyira szét vagyok most csúszva, de érted, egy angyal vagy.
      A társadalom pereme olykor hálás olykor hálátlan hely, és igen, az empátia az, ami gyakran megnehezíti az életet (Will egyetértően integet a háttérben) mert mindent magamra veszek, és szerintem nem vagyok egyedül vele; túlszívott szivacs vagyok, elnehezült, ormótlan.
      Nagyon köszönöm a lehetőséget, és nem kizárt, hogy élni is fogok vele, és jaj. ♥
      SZERETLEK TITEKET

      Törlés