Névváltozás


Nagyon sok ideje váratott magára ez a lépés, noha már egy ideje ezen a néven osztottam meg a szösszeimet, vagy a gondolataimat.
A név mögött ugyanaz marad, aki eddig volt - ugyanaz az irodalom és szellemiség. A névváltozás oka egyszerű: a GwenPage egy egykori fórumos nevem, de nincs jelentősége számomra, és különösen nincs mondanivalója az ars poeticámról, rólam. 
A Kenaz, vagy Kauna(n) a régi Futhark rúnák egyike, a "K" betű megfelelője, jelentése fáklya, egyszersmind fekély; kétarcúsága, a "fényvetés az iszonyatra", a megvilágosodás, tudás, inspiráció és kreativitás magába foglal mindent, amiről az írásaim szólni kívánnak. 
Mostanában elég inaktív voltam (még ha a regényem folyamatosan íródott is), hogy most léptem meg ezt, egyfajta ígéret is a magam és a jelenlevők irányába, hogy lesz valami mocorgás a következő időkben.

Skol! 
- Kenaz

5 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon bejön a névváltozás :DD
    Szeretem amúgyis tanulmányozni a rúnákat, a jelentésüket,szóval ezzel megleptél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izgultam, hogy mit fogtok szólni hozzá, nyilván szokatlan lesz még jó ideig, nekem is az :D Imádom a rúnákat, meg úgy mindent, ami az ősi skandináv világgal kapcsolatos, és a Kenaz mindig is a kedvenceim egyike volt.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Peny <3 Elmondani se tudom, milyen jó ismét hallani felőled, remélem, minden okés veled! :)
      Haha, hát igen, ez nagy változás, de azért a Gwenre is hallgatok, és fogok is mindig :D Remélem, lesz még alkalmunk összefutni, és akkor, ha szeretnéd, aláírom a füzetedet ezen a néven is, de ahogy mondtam, a Gwen sem évül el ;)
      A könyvemet a vizsgaidőszak óta alig-alig írtam, de hamarosan visszatérek hozzá. Karácsonyra többek közt fényfüzért, sálat, teát kaptam, csupa szuper dolgot. Hát te? Mesélj, miújság?

      Ez volt a cél a névváltással, amit le is írtál, hogy önazonosabb legyek - ha már komolyan veszem az írást, a nevem sem szeretném, hogy valami semmitmondó legyen. :) Utalgatni pedig mindig is szerettem, a stílusom szerves része :D

      Köszönöm a jókívánságokat drágaságom, viszont kívánom! ♥

      Törlés