Designváltás


 

Ugye, hogy ugye?

Két dologra is mondom ezt, az egyik kézenfekvő: te jó ég, újjászülettünk! Az új küllem egy az egyben Leah Hope Eastbrook tehetségét és hozzáértését dicséri, akinek itt is szeretném megköszönni a KAS-ba fektetett munkáját. 

Nem csak a szebb külcsín szempontjából jelentős ez a változás. Őszinte szívből szeretnék visszatérni, és aktívabban posztolni (az nagyjából kizárt, hogy a több évvel ezelőtti tendenciát produkáljam, de a jelenlegi tetszhalott állapotot mindenképp fel akarom oldani). Visszatartó erő volt, hogy a blog régi megjelenése nagyon a middle-and late kamaszkori énemet tükrözte, nem azt, aki most vagyok. Az ízlésem, stílusom, kifejezésmódom nem csak az írásaimban, hanem az élet más területén is erős változáson mentek keresztül, és a jelenlegi küllem, szinkronban az írói nevem változásával most már igazán közel állnak hozzám, azt tudom mondani, ez vagyok én, és végre otthon érzem magamat a saját blogomon.

Ahogy láthatjátok, a blog tartalmában is változott, a modulok, oldalak is szerkesztés alatt állnak, ez a folyamat még tart. Szeretném tökéletesen a jelenlegi írói személyiségemre, Kenazra formálni a blogot, magamért is, és értetek is, hogy tényleg azt tükrözze a KAS, aki most vagyok, és ami most várható tőlem, hisz alighanem olvasgatni jártok erre a legtöbben.

Milyen formában is tervezem újraindítani a posztolást?

  • Mindenekelőtt lesz egy rövid cikk arról, miket és milyen stílusban alkotok mostanság. Fontosnak érzem ezt, mert meglehetősen más, mint eddig, talán A Kökényerdő boszorkánya és a Bogáncsszoknya még ide tartozik, tehát nem valami földrengető zsánerváltásról van itt szó (nem, sajnos nem kezdtem bizarro novellákat írni ellenzéki politikusokat gyilkoló intergalaktikus poloskaemberekről, hiánypótló lenne). 
  • Szentelek egy posztot a készülő regényemnek. A többit majd ott.
  • Tervezgetek egy cikksorozatot egy bizonyos karakter archetípusról, ami az utóbbi években visszatérő elem nálam, az érdeklődésem középpontjában áll. Ez elsősorban önelemző megmozdulás lesz, de úgy igyekszem megírni majd őket, hogy az adott írások ismerete nélkül is érthetőek legyenek, a megjelenített és felmerülő pszichológiai, szociális kérdésekről fennakadás nélkül lehessen beszélgetést indítani. 
  • Természetesen folytatódik az Astrid feltöltése is. Nem állítom, hogy olyan hihetetlenül büszke vagyok arra a regényre, de sok-sok év munkája áll benne, és az írói fejlődésem jelentős mérföldköve. Nem szeretném a fiókban hagyni, és a visszajelzések azt mutatják, van is rá érdeklődés. 
  • Novellák, illetve folytatásos kisregények felkerülése is várható, ihlettől függően.
  • Jogos kérdés: fanfictionok? Nos, erről majd az első pontban megemlített cikk keretében fogok részletesebben beszámolni nektek. :)
Találkozunk hamarosan ♥


7 megjegyzés:

  1. Óóóó, nagyon szépséges lett az új design. :3 Igazán szívderítő, mégis visszafogott és ízléses (és ez tőlem amúgy duplán dícséret, mert a rószaszíntől alapvetően kifutok a világból :D ).
    Ésss remélem hamarosan eljön a blog "tetszhalott" állapotának vége is, és még sok-sok-sok csodálatos cikkel és történettel örvendeztetsz majd meg minket. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dia, nagyon jó érzés volt a nevedet olvasnom, köszönöm, hogy továbbra is itt vagy velem, ennyi év után ♥
      Leah elképesztő munkát végzett, nem tudok betelni vele. Nekem hatalms kedvencemmé vált a rózsaszín (főleg a pasztelles árnyalatok), szóval esetemben mostanság kikerülhetetlen :D Nagyon szeretném beteljesíteni a saját elvárásaimat, és hozni az általad is említett tartalmat :3

      Törlés
  2. Az előző után nagyon világosnak érzem ezt a designt, de azt el kell ismernem, hogy csodás :3 egyszerű, de mégis nagyszerű. És örömmel hallom, hogy vannak tervek, meg igyekszel visszajönni, alig várom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Abeth, nagyon örülök neked!
      Na annyi szent, hogy nagyon éles a váltás - bennem is hasonló változások zajlottak le, szóval többek közt ezért is érzem most nagyon otthon itt magam. Köszönöm a kedves szavakat az alkotó, Leah nevében is, minden szavaddal egyetértek ♥
      Nagyon igyekszem és nagyon ambiciózus is vagyok :3

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Hali! Még mindig nagyon furcsa megszoknom az új nevet,de azt hiszem nekem talán mindig Gwen maradsz. Maradjon csak becenév,legalábbis az én fejemben xD A névváltozást és a design változást megértem,az ember változik,és ez így jó. Az én ízlésemnek tulságosan is világos,egy kicsit szembántó talán,de egész kis édes lett ^^
    A ficiket is teljes szívvel várom,azokat nagyon hiányolom.Persze akármit raksz ki,arra úgyis ránézek :D
    Legyen szép napod :)
    (reménykedjünk hogy az idén a KoRn koncert meg lesz tartva xd)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenekelőtt: egyre kevesebb a reményem a Korn iránt, de bárcsak!
      Haha, megértem teljesen a húzódást az új névtől, még én is szokogatom - de boldog vagyok vele :D A designba szerelmes vagyok, de ténykérdés, hogy éles váltás az előző után, hangulatában, színeiben is. De úgy érzem, ez a változás nagyon elkélt már a blognak. :D

      Törlés