Aranypenna


Drágaszágok!
Egy apró kis intermezzóval jelentkezem.
Mint ahogy páran már a Facebook oldalamról (amit kövessetek bátran, kibeszélők, hírek, szemelvények meg minden húdeérdekesség van ott!) értesülhettetek róla, idén jelöltek a Merengő, avagy Magyarország egyik legkiemelkedőbb irodalmi oldalának négyévente esedékes Aranypenna versenyén. 
Akinek van Merengős fiókja közületek, és kedve lenne ábrándos fejemre szavazni, az alábbi linken megteheti: ITT
A film alapú ficek slash kategóriájában bújtam el, a már kicsit poros, de talán még fogyasztható Athanásiával
Hogy a szavazatotok érvényes legyen, küldenetek kell az oldal tetején megadott e-mail címre egy megerősítő mailt, illetve legalább 10-11 kategóriában bekattintani valakit. 

Nagyon szépen köszönöm, ha megtiszteltek ezzel, bár nem jósolok magamnak sokat, ez már önmagában óriási megtiszteltetés nekem, hisz anno tíz évesen a Merengőn kezdtem írói pályafutásom (és kaptam nem kevés visszautasító üzenetet, néha igencsak vitriolos hangnemben), és mégis, most eljutottam eddig a mérföldkőig, ami hatalmas boldogság számomra. :) 

Puszillak titeket, hamarosan jövök a Briliáns új részével! 

2 megjegyzés:

  1. Ejj, mi az, hogy nem jósolsz magadnak sokat, te?! Az Athanasia még most is és mindörökké egy csodálatos történet (és kapva az alkalmon újra is olvastam), tessék szépen hinni benne.
    (És nincs is szebb azoknál a merengős visszautasító üzeneteknél, pláne, ha ugyanarra a sztorira kap az ember hármat-négyet. :D )
    Amint rájövök, miként is léteztem anno a Merengőn, el is küldöm a voksom - mindenesetre nagyon-nagyon drukkolok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kár, hogy nem lehet itt gifet csatolni - menne egy agyonölelgetés, nyuszikás, vagy egyéb cukiságos darab.
      Nagyon szépen köszönöm a kedvességed, a szavaidat, elmondhatatlanul jólesnek ;u; Köszönöm azt is, hogy időt szakítasz rám, azaz a szavazásra ♥
      Az Athanasia pedig megilletődötten purrog a polcon, nagyon örülök, hogy tetszik!

      Törlés