Mindenegybe, vidorság és gondförgeteg

Ennek a blogbejegyzésnek egyelőre még én sem látom a végét, de tényszerű, hogy vége lesz, és megpróbálok bele valami értelmet is szuszakolni, hogy mindent elmondhassak, amit el szeretnék. Több dolog is van, amit meg szeretnék osztani veletek, ezek közt akad egy jó adag öröm és néhány olyan tényező, ami elgondolkodtatott. 
Tehát, csapjunk bele az összeszedetlenségbe! 



1.
Elkényeztettek

Mi a dolog lényege? 
Kaptam két "fanartot", amik kimerítik a csodálatos és tökéletes és elájulokolyanédesekvagytok fogalmát. Mindkettő a Holdningsendringhez érkezett, amin nem győzök csodálkozni, mert annyira elégedetlen voltam vele mindvégig, hogy ihajj.

Heathertől egy karkötőt kaptam, képes volt Franciaországból elküldeni nekem ide a magyar alföldre. Több az egyben akció volt ez, a "fanart" rész csak hab a tortán, a dolog valódi lényege, hogy ez egy barátság-karkötő, és hogy Heather egy földre szállt angyal. Tényleg. Még gondolkozom, melyik lehet. 
A karkötőt ugyan hordani nem tudom, mert örökké levetetnék velem, az ágyam fölött kapott helyet, és most ti is megcsodálhatjátok a Kosztolányi kötetem felületén. 

Igen, az ott a rúnám, ami Loki hátán is díszelgett. Ugye, hogy gyönyörű? (nem a rúna, ez a műalkotás).

Heather ezt a saját kezével készítette, ami azért már erősen science fiction egy olyan kézimunka-analfabétának, mint nekem. Nem is tudnám elégszer megköszönni. 

A második szépség egy rajz Tatsutól, amivel rengeteget dolgozott, de én mondom megérte. Gyönyörű mestermunka Tyrről, akit Tatsu igencsak a szívébe zárt, és ez nekem nem mindennapi öröm! Pláne, hogy saját karakterről van szó. 

Nem érdemlem meg ezt a nagy kedvességet, te drága. Vigyázz a zöldbabbal!

Menőzés és örömkönnyek vége, vagyis inkább folytassuk, csak más témában. 

2. 
Van egy Lokim

Mi a dolog lényege?
Oké, sok Lokim van, a fejemben, mindegyik lázad, de! A szobámba is beköltözött ez a drága. Öcsesztől kaptam ajándékba, szóval a csínytevőm ott figyel a szekrényemről. Asszem' ez a Burger Kingből származik, de nem biztos. Ajándék lónak... ne nézd a fogát, pláne, ha Sleipnir a neve. Loki képes megsokszorozódni is, ha kihúzom, és éjjelente a plüssökkel ármánykodik. Tutkó. 

Én is elbújtam a háttérben, vagyis a nyolcadikos valóm. Rég volt az. Ne keressetek. 

3.
Kérdések, válaszaim

Mi a dolog lényege?
Felmerült két dolog, először is, hogy milyen hosszúak és műfajúak az eddigi könyveim. Privát utakon merültek fel ezek a kérdések, de a blog az blog. Nos, az első 348, de fel nem vállalnám, hogy én írtam, ez áll a másodikra is, az 524 volt (kaland-fantasy, összefüggő sorozat). A legutóbbi, ami tavaly szakadt ki a nyomdából, 256, kissé magányos. Pszichothriller, bandaháború, beteges testvéri viszony. Ja és vékony. 

Köszönj szépen, kisfiam. Vagy lányom? 

A másik meg a kézírásom. Csúf. Borzalmasan. Rémálom a golyóstollból/tűfilcből. Óda a békétlenséghez, ha minden igaz. 

Lö áthúzás/satírozás. Profi.

3. 
Fejlemények/töprengéseim 

Mert hogy Gwen mindig töpreng valamin. 
Jelenleg azon, hogy talán fandomot kellene tágítanom. Jó, van bennem egy kis fajtisztasági mánia, hogy itt Avengers fandom és semmimásdesoha, csak hát ez így egyhangú egy kissé. Vagy nem? Az jöjjön ide, aki Lokit akar, vagy szagoljak oda máshova is? *igazság szerint beleszerettem ErikxCharles párosába, na meg Hannibal nameg Sherlock nameg*. Nem tudom eldönteni, hogy be akarok-e hozni más fandomokat is. Ez a legfontosabb dilemmám.
A hírem az, hogy jelentkeztem egy frostiron kihívásra, amit lehet, hogy visszamondok mert időhatár és hú. Nem könnyű az élet. Még fogalmam sincs miről akarok írni. Lokiról! Loki örök! 

7 megjegyzés:

  1. Valahol leragadtam ott, hogy: BASZKI TE IRTÁL KÖNYVET? Mármint amit meg is jelentettek? Kötésben, borítóval mindenféle anyámkínjával? Ilyet? ÉS NEM MONDTAD? Most azonnal megyek, úgyis könyvnapok vannak, felkutatom, megveszem és elküldöm dedikáltatni hozzád.
    Mihelyt kiheverem a féltékenységemet, bocsánat, ma a modorommal fát lehet vágni. (És ha ez sem motivál, akkor semmi)

    Két perces káromkodással később: Ugyanarról a kihivásra gondolunk? mert én is jelentkezem. Nekem sincs időm. Sírok a válladon és kicsit bántalak, mert a szeretetem fáj (és mert képes voltál eddig eltitkolni a pályafutásod...) Na az élet soha senkinek nem könnyű, szóval maraaaadj lééégyszii!

    Szerintem legyél te is multishipper, mert az nagyon jó móka, én támogatom, de hát ez a te blogod, azt hozol amit csak akarsz. :D

    Oké, nagyjából ennyi, megyek és megdöglök. Izé megpukkadok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D Hát igen, írtam, de ne gondolj semmi bűvösre, egy kedves nyomdász ismerősünk nyomtatott belőle x példányt, barátoknak és rokonoknak, na meg pár olvasói példányt, a várólista hosszú és mindenki az én fülemet rágja.
      De éééédes vagy, hát megzabállak (nem hannibalosan). Majd a most készülőt tervezem elküldeni egy kiadónak, mert jóanyám és nagyszüleim azon a véleményen vannak, hogy ennyi leütött szó után már össze kéne szednem a bátorságom. Eddig nem sikerült.
      Igen, ugyanarra, énszerintem :) Nincs nekem pályafutásom, csak mázlim. Meg jó ismerőseim, akiknek van egy bazi nagy nyomdagépük. Maradok, ha te is, bár tuti el fogok törpülni a zseniális alkotásod mellett♥
      Köszönöm az állásfoglalást, szerintem belevágok.

      Mint mondtam, semmi okod sincs rá - ha minden jól alakul, és befejezzük a soron következő Ó Nagy Művet, akkor majd együtt vigyoroghatunk egy dedikáláson olvasóink körében.

      Törlés
  2. Asdhakjfn el se hiszem, hogy kitetted. Szeretlek, de baromira nem vagyok elégedett, főleg hogy látom, hogy a száját meg kellett volna erősítenem, mert a szeméhez képest túl halvány... *érthetetlen motyogással átkozza magát, meg sorolja a hibákat*
    Jön még fanart a Holdninghoz ne aggódj, csak ezer év kérdése, hogy az ígért kép is elkészüljön, ne csak Tyr, meg hát Tyr egyéb verziói is (jelenleg a hátán dolgozom -és nem mellesleg a fenekén... *-* -, ahol végre rajta lesz a rúna is, mert kell egy olyan Tyres kép is. bár tetkót még sosem csináltam. ergo, bele fogok dögleni)
    KÖNYVETIDEMOSTAZONNAL. Mi az, hogy nem szóltál, hogy van és nem szóltál, hogy van? Nekem? Fúhafú. A kihíváson egyelőre agyalok, majd észre fogod venni, ha jelentkeztem, mert facebookon úgyis állandóan sírni fogok róla, hogy 5000 szó az nekem sok és te jó ég xD
    Multifandomot támogatom egyértelműen, mert Cherik és írjál te is Cheriket, mert Cherik. És te. És ha ezt a kettőt összerakom, abból szerintem valami tök jó fog kijönni (agyam nulla, szerintem látszik).
    Asszem mindent leírtam. Ha nem, majd facebookon írom a többit, csókollak drága és ne tépelődj, hanem írj, mert mindenki szereti, amiket írsz! (És a Holdning igenis jó volt, csak én vagyok lassú)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyne tettem volna ki, hiszen hiszen te csináltad és mesés lett és imádlak. Ne nyafogj itt nekem, ez tökéletes és hibátlan, és örök hálám üldöz érte.
      Jön? Komoly? Húha! Várom őket szeretettel, nagy öröm ám, hogy így megihletett ez a tényező. A popsiját rajzolni élmény lehet :D
      Öööö hát nem szoktam a homlokomra írni meg hát nem valami jó az. Majd amit most írok. Talán. He. :D
      Sírj csak nyugodtan, én csak a spártai neveltetésem miatt nem teszem.
      Értem én, és édes vagy♥ Semmi sem kizárt.

      Törlés
  3. Nem felejtettél ki valamit a Lokijaid közül? :D Vagy az már túl zöld?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hopáá, zöldség vagyok de nem értem. Mit felejtettem ki? :D

      Törlés
    2. Áááá megfejtettem a titok nyitját! Sajnos nemigen lehet már kivenni a Lokit a dunsztosüvegből, ez meg most totál értelmetlen lett de na. Ále Potom.

      Törlés